AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Hei alle! Jeg har delt omsorg og delt fast bosted for jentungen med min eks. Han har ny samboer, og jenta vår (7år) er på SFO kun i hans uker. Har jeg krav på barnetilsyn hvis jeg begynner å ha henne på SFO, tross delt omsorg og bosted? Jeg har ikke ny samboer. Jeg tar ekstravakter, men har ikke fast jobb. Evt har jeg krav på barnetilsyn hvis familiemedlemmer passer jenta mi de gangene jeg jobber? Anonymkode: 17f0a...79b
Silfen Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Ja. Så lenge du er arbeidssøkende, arbeidstager eller student har du krav på dekket inntil 64 % av utgifter til barnetilsyn.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Den 1/17/2016 at 0.13, Silfen skrev: Ja. Så lenge du er arbeidssøkende, arbeidstager eller student har du krav på dekket inntil 64 % av utgifter til barnetilsyn. Er det noe krav på hvor mye jeg må jobbe? TS Anonymkode: 17f0a...79b
Silfen Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Det vet jeg ikke, men iom at du kun tar ekstravakter så regner jeg uansett med at du er jobbsøker eller lignende, så da bør det uansett gå greit.
Daiquiry Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 Nei, du får ikke dette, for du er ikke alene om omsorgen for barnet ditt. Da må du ha hvertfall 60% av omsorgen alene. https://www.nav.no/no/Person/Familie/Enslig+mor+eller+far/barnetilsyn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå