AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Del Skrevet 17. januar 2016 Unnskyld meg. Men skal ikke de fungere på 30 min ish? Jeg får mer lyst til å løpe maraton enn å sove. På halvannen time finnes det ikke trøtthet. Hvis det er noe jeg merker så er det å være sint av slikt lureri... blir kjempe rastløst og grinete.. er det normalt? Skal man ikke egentlig sovne fort? Anonymkode: 379fc...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Del Skrevet 17. januar 2016 Jo, du skal kanskje det, men det finnes mange grunner til at noe ikke virker slik det skal. Det må nesten taes opp og drøftes med den legen som gav deg medisinen. Anonymkode: 3c9eb...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Del Skrevet 17. januar 2016 En medisin behøver ikke ha samme virkning på alle. Ingen regel uten unntak. Anonymkode: 23153...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #4 Del Skrevet 17. januar 2016 Om du tok en tablett ikveld, bør du også holde deg unna mobilen og skjermer generelt. Den tabletten skal fungere- ja, men det kan virke motsatt om du ikke har lagt deg eller ser på en lysende skjerm. En lysende skjerm som TV, pc og mobil vil holde deg våken på et annet nivå enn om du aktiviserer hjernen din med å lese f.eks. Jeg har selv tatt Imovane og så forventet at jeg skulle få sove på 1-2-3, men den kan bruke 1t på å fungere, og den fungerer ikke om jeg sjekker facebook for eksempel samtidig. Anonymkode: 23318...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. januar 2016 #5 Del Skrevet 18. januar 2016 Tråden er ryddet for potensielt helseskadelige råd. Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg