AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Jeg søkte redusert foreldrebetaling i oktober. Fant ikke ut om at det var mulig før da. Jeg ringte i desember og spurte hvordan det lå an med søknaden. Hun jeg pratet med sa at jeg hadde fått dette innvilget fra 1.oktober og at vedtaket var sendt til bhg. Fikk videre beskjed om at jeg måtte betale regningen for januar (til fullpris), så ville de trekke av de mnd jeg hadde fått innvilget for på de neste regningene. Jeg ventet på vedtaket, men det kom aldri. Jeg sendte derfor Mail til styrer om hvor det ble av vedtaket. Hun sa at hun aldri hadde fått noe vedtak og at hun hadde pratet med fagavd. og de fant ikke meg på søknadslisten. Jeg ringte fagavd på fredag og alt som stod på meg var slettet? De klarte ikke å svare på hva som var skjedd. Plutselig har søknaden, vedtaket og all informasjon bare forsvunnet. Fikk beskjed om å søke på nytt, men vil da "miste" de pengene fra oktober av. Har dette skjedd med noen av dere andre? Anonymkode: ef10e...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå