Anwa Skrevet 17. januar 2016 #1 Del Skrevet 17. januar 2016 (endret) På butikken der jeg jobber har vi en relativt ny ekstrahjelp som er særdeles...Vanskelig å ha med å gjøre for og si det mildt. Denne personen gjør stadig vekk masse småfeil, tekniske og sosiale sådan, og tiltross for at hun får beskjed når det har forekommet ved mer enn en anledning. Det er plent umulig å si i fra til dette mennesket. Uansett hvilken metode jeg prøver har hun alltid en unnskyldning, og opptredenen hennes tilsier at hun blir utsatt for verdens største urettferd ved at hun blir fortalt at slik og slik skal det gjøres( ser det på kroppsholdning, himler med øynene, ansiktsuttrykk), da hun stadig må påminnes om de samme tingene, om og om igjen Prøver jeg en litt mer streng tilnærming blir hun pottesur, og går rundt og furter som en liten unge resten av vakten. Og uansett hvilket humør, står hun med telefonen og skriver meldinger minst 5 ganger i løpet av ett skift. Sjefen er klar over dette problemet, og har tatt dette opp med hun ved flere anledninger uten at dette har gitt særlig med resultater. Noen som har noen forslag, eller lignende opplevelser? Tips mottas med takk Endret 18. januar 2016 av Anwa kortet ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Del Skrevet 17. januar 2016 Liker at du prøver å anonymisere kjønnet på personen med h*n, men samtidig bruker henne 👍 Anonymkode: c41b1...0a2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anwa Skrevet 17. januar 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 17. januar 2016 Haha, tenkte jeg skulle se igjennom det før jeg postet, men det ble med tanken. Er vel lite sannsynlig at vedkommende kommer til å igjenkjenne seg i situasjonen uansett, kjenner jeg henne rett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #4 Del Skrevet 18. januar 2016 Men sjefen har jo tatt det opp med henne? Det er han som må gjøre noe med det, ikke dere. Anonymkode: 9f2bc...910 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 18. januar 2016 #5 Del Skrevet 18. januar 2016 Hun er ny. Du kan i det minste gi henne litt mer tid å bli varm i trøyen før du omtaler henne som en drittunge. Du virker ganske vanskelig å jobbe med du og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #6 Del Skrevet 18. januar 2016 Høres ut som en framtidig NAV klient. Anonymkode: 364d4...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #7 Del Skrevet 18. januar 2016 Beste med nyansatte med en slik innstilling er å IKKE gi dem forlenget engasjement og kvitte seg med de. Uheldigvis er det mange dårlige sjefer der ute som ikke tør. Anonymkode: 5b90b...b1e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anwa Skrevet 18. januar 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 6 timer siden, Dwight skrev: Hun er ny. Du kan i det minste gi henne litt mer tid å bli varm i trøyen før du omtaler henne som en drittunge. Du virker ganske vanskelig å jobbe med du og. Hun har jobbet hos oss i snart åtte måneder, så jeg har ingen tålmodighet igjen. Vi har begge oppgaver å utføre og jeg er lei av å måtte jobbe ekstra fordi hun soser rundt og såvidt aner hva hun driver på med. Hun har fått påminnelse etter påminnelse, og når hun har blitt konfrontert med det faktum har hun ledd og sagt "Jeg er så vimsete" med et stort glis, og dette til sjefen! Og ja, er mine arbeidskolleger late, frekke, nedlatende og rett og slett uoppdragen mot meg, da blir jeg "vanskelig" for det tolererer jeg ikke. Det er blodig urettferdig at jeg skal måtte jobbe mer fordi hun tror hun får betalt for å høre på spotify og sende tekstmeldinger når hun er på jobb. Endret 18. januar 2016 av Anwa skriveleif 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #9 Del Skrevet 18. januar 2016 Viktig at lederen din gir henne en advarsel, og så sparken om det ikke forbedrer seg. Arbeidslivet er ikke noe sted å ha sine nykker på, der skal man bli kastet ut om man ikke kan oppføre seg. Anonymkode: 1c407...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå