AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Del Skrevet 17. januar 2016 Har lagt merke til at veldig pene damer prater mindre, er rolige, kjølige , og er kvalitetsbevisste i det de måtte foreta seg. Mens deres mindre pene medsøstre prater mye, og gjerne om hva som helst (Type harry prat).. Hvordan mener dere andre at pene damer gjør, og hva foretrekker dere egentlig? Anonymkode: e9fe0...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjay Skrevet 17. januar 2016 #2 Del Skrevet 17. januar 2016 Dette var da veldig generaliserende.... Snakker du egentlig om jenter eller damer? Eller snakker du om hvilke miljøer en jente/dame befinner seg i og hvilke normer hun retter seg etter? Og hva er en "pen dame" i dine øyne? Personlig foretrekker jeg at folk er seg selv-ærlig og redelig, direkte, har sosiale antenner, er uredd og sterk. Det kaller jeg beundringsverdige kvaliteter! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Del Skrevet 17. januar 2016 Hva vi foretrekker at pene damer gjør? For en merkelig tråd.At folk ser på dem som helt vanlige mennesker og ikke foretrekker at de gjør noe som helst. Anonymkode: 71017...9e5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #4 Del Skrevet 17. januar 2016 1 minutt siden, Sjay skrev: Dette var da veldig generaliserende.... Snakker du egentlig om jenter eller damer? Eller snakker du om hvilke miljøer en jente/dame befinner seg i og hvilke normer hun retter seg etter? Og hva er en "pen dame" i dine øyne? Personlig foretrekker jeg at folk er seg selv-ærlig og redelig, direkte, har sosiale antenner, er uredd og sterk. Det kaller jeg beundringsverdige kvaliteter! Jeg jobber i butikk, og møter på mange ulike typer personer hver dag. Men jeg får en følelse av at jeg får litt mer respekt for damer som oppfører seg som en kvinne med verdighet. De er velkledde, slående eller klassisk pene, spiser sundt, er velartikulerte, kvinnelige osv.. Kvinner som prater harry, ser harry ut (maskuline trekk) kler seg som et dass, imponerer meg ikke på samme måte.. Anonymkode: e9fe0...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #5 Del Skrevet 17. januar 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lagt merke til at veldig pene damer prater mindre, er rolige, kjølige , og er kvalitetsbevisste i det de måtte foreta seg. Mens deres mindre pene medsøstre prater mye, og gjerne om hva som helst (Type harry prat).. Hvordan mener dere andre at pene damer gjør, og hva foretrekker dere egentlig? Anonymkode: e9fe0...872 Det er vel en generalisering men jeg har sett litt av det samme, kanskje spesielt om det er flere kvinner til stede der noen er veldig attraktive og noen mindre. Det er vanlig at menn gir pene kvinner mer oppmerksomhet og de mindre pene må kjempe litt mer om den. Er du attraktiv kan du egentlig sitte der og vente på at menn henvender seg til deg. De som ikke får denne oppmerksomheten kan lett tenke at de må kompensere med "mye personlighet". Anonymkode: 1d01f...6c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #6 Del Skrevet 17. januar 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lagt merke til at veldig pene damer prater mindre, er rolige, kjølige , og er kvalitetsbevisste i det de måtte foreta seg. Mens deres mindre pene medsøstre prater mye, og gjerne om hva som helst (Type harry prat).. Hvordan mener dere andre at pene damer gjør, og hva foretrekker dere egentlig? Anonymkode: e9fe0...872 Så du mener at alle pene damer ter seg likt? Du kan ikke være den skarpeste kniven i skuffen... Anonymkode: 9105e...60c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #7 Del Skrevet 17. januar 2016 Lurer veldig på hva du definerer som harryprat TS? Ellers er det nok slik at selv modne og elegante damer kan bli skravlende og fnisende når de møter en mann som de blir litt nervøs rundt ;). Anonymkode: 19857...efd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetterPanne Skrevet 17. januar 2016 #8 Del Skrevet 17. januar 2016 Vært borti sånne pene damer du mener ter seg så bra. Mange er bare opptatt av å virke bra og passe inn i et image. På innsiden er mange veldig usikre på seg selv. Personlig foretrekker jeg jenter som tør gi av seg selv, og pene jenter som bare sitter der tyste gjør ikke det. En "harry" jente som smiler og ler er mer attraktiv, enn en pen jente som skal oppføre seg og bare sitter der. My two cents. Men rølpete gutteaktig oppførsel er derimot turnoff igjen. Det finnes en fin mellomting mellom fisefin og rølpete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #9 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg tenker at det nok er så enkelt som at når dere også tiltrekkes av personligheten til damen, så oppfatter dere henne som enda litt vakrere enn dere ellers hadde gjort :). Enten hun er den ene eller andre typen. Anonymkode: 19857...efd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #10 Del Skrevet 18. januar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det nok er så enkelt som at når dere også tiltrekkes av personligheten til damen, så oppfatter dere henne som enda litt vakrere enn dere ellers hadde gjort :). Enten hun er den ene eller andre typen. Anonymkode: 19857...efd Det er nok noe i dette, bare andre vei. For mange kvinner så kan menn bli "kjekke" ved at de er selvsikre, utadvendte og interessante. For menn er det motsatt - en kvinne er fysisk attraktiv, og da blir flere ting ved henne attraktivt. Klønete oppførsel eller tørr humor hos en mindre pen dame er irriterende. Hos en veldig vakker kvinne er det søtt eller sjarmerende eller gjør henne litt mer menneskelig. Dersom den stille og tilbakelente kvinnen er vakker, er hun raffinert, elegant og behersket. Er hun stygg, er hun bare en grå mus. Det er rett og slett slik at menn er ekstremt visuelle og lett har en mer positiv innstilling til kvinner de finner fysisk attraktive. En forferderlig personlighet er alltid avtennende men pene kvinner blir gitt litt flere sjanser og et mer positivt utgangspunkt. Anonymkode: 1d01f...6c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 18. januar 2016 #11 Del Skrevet 18. januar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lagt merke til at veldig pene damer prater mindre, er rolige, kjølige , og er kvalitetsbevisste i det de måtte foreta seg. Mens deres mindre pene medsøstre prater mye, og gjerne om hva som helst (Type harry prat).. Hvordan mener dere andre at pene damer gjør, og hva foretrekker dere egentlig? Anonymkode: e9fe0...872 Mange pene damer kan snakke mye, men det er ikke særlig tiltrekkende hvis det er masing på masing og ikke antydning til lytting fra hennes side. Foretrekker at mennesker er seg selv, ærlig og imøtekommende, hyggelig, engasjert i samtaler som innebærer både å lytte og prate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #12 Del Skrevet 18. januar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i butikk, og møter på mange ulike typer personer hver dag. Men jeg får en følelse av at jeg får litt mer respekt for damer som oppfører seg som en kvinne med verdighet. De er velkledde, slående eller klassisk pene, spiser sundt, er velartikulerte, kvinnelige osv.. Kvinner som prater harry, ser harry ut (maskuline trekk) kler seg som et dass, imponerer meg ikke på samme måte.. Anonymkode: e9fe0...872 håper at du som butikkansatt behandler folk på lik måte til tross for at de ikke imponerer deg Anonymkode: c41c9...4b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 18. januar 2016 #13 Del Skrevet 18. januar 2016 Kvinner lærer fort at det kan straffe seg å være altfor vennlige mot menn som tydelig er interessert i dem, men som er totalt uinteressante for kvinnene selv. Det kan være forklaringen på at du ser på kvinner du synes er pene som "kjølige". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #14 Del Skrevet 18. januar 2016 Pene kvinnfolk som veit at de er relativt attraktive, opp fører seg generelt seg temmelig "horete" Det er iallfall min oppfatning. Anonymkode: 0b348...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #15 Del Skrevet 18. januar 2016 Den peneste jenta jeg kjenner er superharry og rølpete i oppførsel, alltid den som drikker seg fullest og roter med tilfeldige folk i fylla, snakker skikkelig bred dialekt med det godt utvalg ufine gloser iblandet, etc. Men hun er utrolig pen, og i tillegg flink til å sminke seg og slank, slik at hun kler det meste (stort sett veldig ettersittende klær). Ser ikke helt sammenhengen mellom utseende og væremåte der, og det virker det ikke som om gutta i gjengen gjør heller (alle er gale etter henne). Anonymkode: 2c5a0...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 18. januar 2016 #16 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok noe i dette, bare andre vei. For mange kvinner så kan menn bli "kjekke" ved at de er selvsikre, utadvendte og interessante. For menn er det motsatt - en kvinne er fysisk attraktiv, og da blir flere ting ved henne attraktivt. Klønete oppførsel eller tørr humor hos en mindre pen dame er irriterende. Hos en veldig vakker kvinne er det søtt eller sjarmerende eller gjør henne litt mer menneskelig. Dersom den stille og tilbakelente kvinnen er vakker, er hun raffinert, elegant og behersket. Er hun stygg, er hun bare en grå mus. Det er rett og slett slik at menn er ekstremt visuelle og lett har en mer positiv innstilling til kvinner de finner fysisk attraktive. En forferderlig personlighet er alltid avtennende men pene kvinner blir gitt litt flere sjanser og et mer positivt utgangspunkt. Anonymkode: 1d01f...6c4 Samtidig er andre jenter veldig flinke til å finne feil og irritere seg over de virkelig pene jentene. Misunnelse heter det.. Endret 18. januar 2016 av Summers 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #17 Del Skrevet 18. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Den peneste jenta jeg kjenner er superharry og rølpete i oppførsel, alltid den som drikker seg fullest og roter med tilfeldige folk i fylla, snakker skikkelig bred dialekt med det godt utvalg ufine gloser iblandet, etc. Men hun er utrolig pen, og i tillegg flink til å sminke seg og slank, slik at hun kler det meste (stort sett veldig ettersittende klær). Ser ikke helt sammenhengen mellom utseende og væremåte der, og det virker det ikke som om gutta i gjengen gjør heller (alle er gale etter henne). Anonymkode: 2c5a0...5e5 Er dialekt harry? Anonymkode: 536f8...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #18 Del Skrevet 18. januar 2016 3 timer siden, Summers skrev: Samtidig er andre jenter veldig flinke til å finne feil og irritere seg over de virkelig pene jentene. Misunnelse heter det.. Og noen ganger heter virkelighet. Selv om menn blir fullstendig numne i topplokket av deres nærvær, så er deres mindre flatterende egenskaper ganske synlige for oss andre. Anonymkode: 7e628...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #19 Del Skrevet 18. januar 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lagt merke til at veldig pene damer prater mindre, er rolige, kjølige , og er kvalitetsbevisste i det de måtte foreta seg. Mens deres mindre pene medsøstre prater mye, og gjerne om hva som helst (Type harry prat).. Hvordan mener dere andre at pene damer gjør, og hva foretrekker dere egentlig? Anonymkode: e9fe0...872 Det går an å være begge deler, og jeg regner med at de fleste er seg selv uten å bry seg om hva du mener. Skal kvinner bli generalisert og sett så skjevt på av uintelligente menn? Anonymkode: 65f17...d0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #20 Del Skrevet 18. januar 2016 3 timer siden, Summers skrev: Samtidig er andre jenter veldig flinke til å finne feil og irritere seg over de virkelig pene jentene. Misunnelse heter det.. Jepp. Det er en grunn til at kvinner veldig ofte har venninner av tilsvarende attraktivitet. Det er rett og slett lettere for en pen jente å ha venninner som også er pene, og ikke stikker "kjepper i hjulene" for hverandre hele tiden. Anonymkode: 1d01f...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå