Gå til innhold

rart fenomen på tinder og happn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Undrer meg litt over et fenomen på tinder, og happn. Det er akkurat som at det hoper seg opp med matcher. Det kan gå flere dager uten at jeg får noen matcher, men så plutselig får jeg 8 på rappen.
Synes det er merkelig da tilgangen på aktuelle folk å matche med er jevn og jeg ikke har endret noe på lokasjon eller profilen min.
Flere som har merket seg dette og har noen teori om hvorfor det kan være slik?

Anonymkode: 1b81d...d76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke merket på Tinder.

Anonymkode: 1147b...1ab

Skrevet

Hvorfor er det så mange som leser denne tråden, men ikke gidder å svare på TS sitt spørsmål? (Mange av dere er nok på Tinder.)

DET er også et rart fenomen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også merket det. Det går ikke dager mellom, men jeg får i stedet opp flere noen få ganger om dagen. Også stopper det. Gjerne 5-10stk i slengen. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange som leser denne tråden, men ikke gidder å svare på TS sitt spørsmål? (Mange av dere er nok på Tinder.)

Deg selv inkludert?

Jeg lurte på hva det rare fenomenet var, men har ikke noe svar. Det er vel ikke tilfeldigvis fredager og lørdager det pleier å hope seg opp?

Anonymkode: da942...1b7

• Liker 1
Skrevet

Opplever det samme som deg, ts. 

Har ingen teorier om hvorfor det er slik 😊

Skrevet

På Happn får jeg aldri matcher, men har opplevd det der på Tinder. Normalt malt får jeg absolutt ingen om jeg er litt kresen, og kanskje én om jeg sveiper absolutt alle til høyre, men av og til kommer det plutselig fire-fem på rappen.

• Liker 1
Skrevet

Vil anta det er algoritmer bak dette og at det nok ikke er så tilfeldig som det fremstår...

Skrevet
4 timer siden, Kim skrev:

Vil anta det er algoritmer bak dette og at det nok ikke er så tilfeldig som det fremstår...

Kan du komme med eksempel? Hva mener du?

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du komme med eksempel? Hva mener du?

Nei det kan jeg ikke, men når du leser om brukernes erfaringer, så ser det ut som om Tinder "sparer" matcher som de deler ut når det har gått en liten stund siden du fikk en treff, mest sannsynligvis for å få deg til å fortsette å bruke tjenesten.

Skrevet

Ja, jeg har merket det 😉 Lenge siden jeg har vært inne der nå da..

Jeg har også testet noen ganger ved å se hvem som ligger øverst når jeg åpner, lukke og åpne appen igjen, og da ligger som regel de samme øverst. 

Anonymkode: 75945...536

Skrevet

Samme skjer for meg. Da i lavere kaliber. Happn har jeg aldri fått noen match på, men Tinder er veldig random. Det kan gå måneder uten en eneste match, men så plutselig blir det helt vilt med 2-3 stykker....

Skrevet
Den 17.1.2016 at 23.25, AnonymBruker skrev:

1. Det var ikke innlysende fra tema at dette var noe som skulle svares på.

2. Vi trodde det sto noe interessant her. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...