Gå til innhold

God holdning, blir man mer attraktiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La vi si mannen har lang nakke og god holdning når han går. Kassen frem og nakken rett. 

Blir man mer kjekkere da? Hva sier dere damer? Jeg jobber mye med holdningen min og tenker over det hele tiden. 

Har dette noe å si for å helhetsinntrykket ? Er så mange som har ELENDIG holdning, er min oppfatning

Anonymkode: f15e3...85e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

La vi si mannen har lang nakke og god holdning når han går. Kassen frem og nakken rett. 

Blir man mer kjekkere da? Hva sier dere damer? Jeg jobber mye med holdningen min og tenker over det hele tiden. 

Har dette noe å si for å helhetsinntrykket ? Er så mange som har ELENDIG holdning, er min oppfatning

Anonymkode: f15e3...85e

Holdning er kjempeviktig. For eksempel, jeg hadde en høy jente i klassen min, som tydelig var ukomfortabel med høyden sin, og hun krummet derfor ryggen. Det gjorde henne veldig uattraktiv! Og folk generelt som har dårlig holdning er veldig stygt. 

Anonymkode: 68f1d...1bd

• Liker 1
Skrevet

Ja, det synes jeg :) 

Skrevet

Ja,holdning har veldig mye å si.

Skrevet

Ja, det er viktig, men jeg synes ikke du bør tenker over holdningen din hele tiden. Det bør komme mer naturlig for deg etter at du har blitt det bevisst.

Anonymkode: f3e50...4cb

Skrevet

Ved å gå med en god holdning og med stolthet i kroppen, så vil du også føle deg sterkere og stoltere og med større selvsikkerhet. Fake it til you make it. Og selvsikkerhet er attraktivt. 

Går man med luta rygg føler man seg mindre og får også dårligere selvtillit. 

Trening av hele kroppen gir bedre holdning også ved at det er lettere å bære seg selv. 

Anonymkode: 8df23...cb5

• Liker 5
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)
Den 17. januar 2016 at 22.08, AnonymBruker skrev:Anonymkode: f15e3...85e

Endret av ee
Skrevet
1 time siden, ee skrev:

Utstråling og holdning har mye å si for min del. Jeg syntes gutter/menn som er rolige og ikke er midtpunktet hele tiden er utrolig tiltrekkende. De du "ikke legger så godt merke til".
Så, det er selvfølgelig forskjellig hva slags holdning man liker. Men ja, holding har mye å si, for meg! :) 

Jeg tror hun snakker om kroppsholdning (rett i ryggen), ikke utstråling.

Anonymkode: c73ac...fad

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det har definitivt noe å si for førsteinntrykket ihvertfall. Også er det jo godt for ryggen, enda viktigere.

Endret av Cordelia
skrivefeil
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...