Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei av å være singel! Men hvor møter man egentlig potensielle kjærester?? Mine nærmeste venner har ikke noen guttekompiser, og typene deres har nesten heller ingen, så det å møte noen via felles venner virker umulig...På byen har jeg heller ikke kommet over noen som er interessange...Føler det kommer til å ta laaaang tid før jeg får meg kjæreste igjen :(

Anonymkode: e5899...890

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo som oftest via venner, og så videre. Last ned Tinder. 

Anonymkode: 01550...214

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er jo som oftest via venner, og så videre. Last ned Tinder. 

Anonymkode: 01550...214

Og det er der problemet ligger. For de vennene jeg har omgås ikke med gutter. Har lastet ned Tinder, men det har ikke skjedd noe spesielt der.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er der problemet ligger. For de vennene jeg har omgås ikke med gutter. Har lastet ned Tinder, men det har ikke skjedd noe spesielt der.

Ta en pause fra leitingen og lev livet. Så tar du det opp igjen når du har fått ny motivasjon og vet mer hva du ser etter. 

Anonymkode: 9c2a4...b99

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta en pause fra leitingen og lev livet. Så tar du det opp igjen når du har fått ny motivasjon og vet mer hva du ser etter. 

Jeg har levd livet. Har reist masse og oppfyllt mange drømmer. Men nå er jeg klar for et forhold igjen.

TS

Skrevet
19 minutter siden, Handymanhedmark skrev:

Hvor gammel er du ?

23

TS

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

23

TS

Skulle til å skrive at da er du ung og har god tid, men det er sikkert det siste du vil høre. Hvis du studerer, er det ikke noen kjekke medstudenter? Eller på trening osv? Er du på byen innimellom? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle til å skrive at da er du ung og har god tid, men det er sikkert det siste du vil høre. Hvis du studerer, er det ikke noen kjekke medstudenter? Eller på trening osv? Er du på byen innimellom? 

Jeg er ferdig med å studere, så kjekke medstudenter er ikke aktuelt. Jeg trener ikke på noe senter...Og ja, er på byen innimellom. Men det er nyttesløst. Fulle gutter som bare klår. Kjenner jeg begynner å miste motet..Og jeg vet at jeg ikke klarer å komme meg videre etter forholdet med eksen, før jeg får meg en ny kjæreste...

TS

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ferdig med å studere, så kjekke medstudenter er ikke aktuelt. Jeg trener ikke på noe senter...Og ja, er på byen innimellom. Men det er nyttesløst. Fulle gutter som bare klår. Kjenner jeg begynner å miste motet..Og jeg vet at jeg ikke klarer å komme meg videre etter forholdet med eksen, før jeg får meg en ny kjæreste...

TS

Vet ikke hvor du bor, men er kanskje utesteder hvor mennene er mindre fulle der du bor?

Anonymkode: 41da2...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...