AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Har hørt at mange frisører bruker et "kaldt skyll" for å gi håret en kaldere farge. Er det noen som vet hva slags produkt det da er snakk om, og om det er mulig å få kjøpt det til hjemmebruk? Anonymkode: 0d074...712
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Er som regel en veldig grov blå/lilla shampoo. Min frisør sa det får lyset til å reflektere annerledes i håret, og dermed få en "kaldere" tone. Du får ikke rødskjær. Anonymkode: 3063b...4c7
stjernefrukt Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Forskjellige typer sølvsjampo kanskje? Evt revlon nutricolor 1002 hvis man har lyst hår... Begge deler kan man hvertfall kjøpe med seg, men ikke sikkert det er disse du mener. :-)
Banks Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er som regel en veldig grov blå/lilla shampoo. Min frisør sa det får lyset til å reflektere annerledes i håret, og dermed få en "kaldere" tone. Du får ikke rødskjær. Anonymkode: 3063b...4c7 Skyll (korrigering) er som oftest mini color. Mange bruker bare lilla/blå/sølvshampo også, men da kalles det ikke skyll/korrigering.
Gjest marizz Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 Hvis du har blondt hår, vil jeg absolutt anbefale deg lillashampoen fudge clean blonde! Kjøp den på blivakker, blush eller feelunique eller noe lignende. Den er kjempegod, bare pass på at du ikke har den i lengre enn noen minutt/kanskje sekund for da ender du opp med lilla striper som jeg har nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå