AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Hei. Sitter langt inne å spørre her, men nå gjør jeg det jeg er ei jente som har datet en gutt et par mnd, men vi har ikke truffet hverandre sånn veldig mye pga jobb og en liten avstand. Kanskje 10 ganger ... Uansett, jeg føler jeg må ta initiativ til det meste som skjer mellom oss. Nå skal vi møtes om et par dager og kjenner jeg har et ønske om å ta opp dette med at jeg ikke har lyst til å være den som må ta initiativ hver gang og høre hvilke forventninger han har til et evt forhold Osv.. Vi har snakket om seriøse ting før og vet han er moden og tåler sånn.. Hvordan kan man ta opp dette uten at jeg høres anklagende ut? Bør jeg si noe i det hele tatt? Han er en veldig forsiktig person og vil ta det rolig med han.. Mulig ting endres etterhvert når han blir tryggere på relasjonen, men jeg tenker mye på det. Anonymkode: 3b96e...b51
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Nei det er en underlig 'diskusjon' å ta. Bare la ham ta initiativ iblant. Anonymkode: dca13...a34
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei det er en underlig 'diskusjon' å ta. Bare la ham ta initiativ iblant. Anonymkode: dca13...a34 Ok, men har egentlig ikke noe ønske om å møtes så sjelden. Og da må man vel kanskje snakke sammen?:p Anonymkode: 3b96e...b51 1
tjolahei Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Jeg har hatt noen sånne samtaler tidligere. Jeg har heller sagt noe ut ifra meg, enn å "anklage" han. Jeg har brukt å sagt noe som at jeg føler at jeg kanskje maser litt med å møtes, men at jeg vil jo møte deg. Er det greit at jeg spør så ofte, eller vil du møtes sjeldnere? Ofte så kan den andre parten være dårlig til å ta initiativ av ulike grunner. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 17 minutter siden, tjolahei skrev: Jeg har hatt noen sånne samtaler tidligere. Jeg har heller sagt noe ut ifra meg, enn å "anklage" han. Jeg har brukt å sagt noe som at jeg føler at jeg kanskje maser litt med å møtes, men at jeg vil jo møte deg. Er det greit at jeg spør så ofte, eller vil du møtes sjeldnere? Ofte så kan den andre parten være dårlig til å ta initiativ av ulike grunner. Takk for svar egebtlig er jeg usikker på hele han fordi han er dårlig til initiativ..må se litt hvordan jeg legger det frem. Men noe må jeg si! Anonymkode: 3b96e...b51
Sandie Skrevet 18. januar 2016 #6 Skrevet 18. januar 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar egebtlig er jeg usikker på hele han fordi han er dårlig til initiativ..må se litt hvordan jeg legger det frem. Men noe må jeg si! Anonymkode: 3b96e...b51 Jeg tror du gjør lurt i å ta det opp nå,først som sist.Kan jo hende han er litt sjenert eller redd for å virke innpåsliten?I tillegg blir det jo ofte sånn,at den ene parten blir litt lat med å ta initativ om de vet at den andre mest sannsynlig vil gjøre det.Har du noe eksempel på at han har tatt initiativ til å treffes noen gang?Da kan du jo nevne det for ham,og si at du likte veldig godt når han tok initiativ til den daten.Da pakker du budskapet inn som er komplimang,og unngår å virke anklagende.Angående forhold,ville jeg bare spurt rett ut hvilket forhold han ser for seg.Menn flest liker direkte og tydelige spørsmål,og er han seriøs vil han ikke reagere negativt på å bli spurt om dette,snarere tvert i mot. Lykke til Endret 18. januar 2016 av Sandie 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #7 Skrevet 19. januar 2016 Den 18.1.2016 at 19.17, AnonymBruker skrev: Ok, men har egentlig ikke noe ønske om å møtes så sjelden. Og da må man vel kanskje snakke sammen?:p Anonymkode: 3b96e...b51 Dersom det ikke blir noe av om du ikke tar initiativ så sier det jo ganske mye om hans (manglende) interesse. Handling sier alltid mer enn ord. Det er selvsagt ingenting i veien for å prate om det, men det gir sjelden noe godt svar. "Selvsagt liker jeg deg". "Vil gjerne se deg men har mye å gjøre for tiden". Eller noe annet som hverken avviser eller betrygger deg. Dette er jo ikke unikt for dating, men for alle medmenneskelige relasjoner. Man har en god balanse i vennskap og. Anonymkode: dca13...a34
Rammfrø Skrevet 19. januar 2016 #8 Skrevet 19. januar 2016 "Jeg synes vi treffes litt lite, jeg ønsker å se deg oftere. Hva tenker du?" Kan si det på en indirekte måte som ikke høres ut som du er ute etter å ta han. Tjolahei sa det veldig bra. Han kan fortsatt være interessert, noen er bare dårlig og ikke klar over det. De tenker gjerne alt er helt fint fordi ingen sier ifra!
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #9 Skrevet 20. januar 2016 17 timer siden, Rammfrø skrev: "Jeg synes vi treffes litt lite, jeg ønsker å se deg oftere. Hva tenker du?" Kan si det på en indirekte måte som ikke høres ut som du er ute etter å ta han. Tjolahei sa det veldig bra. Han kan fortsatt være interessert, noen er bare dårlig og ikke klar over det. De tenker gjerne alt er helt fint fordi ingen sier ifra! Takk for svar ja prøver det og se hvordan det blir fremover! Tenker ikke alt er så svart/hvitt som mange her inne.. Og tåler han ikke at jeg nevner det er det ikke liv laga alikevel 😊 Anonymkode: 3b96e...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå