Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en 20 år gammel jente, som nettopp har slått opp med typen. Jeg har utrolig lyst til å reise til utlandet og bo der, jobbe der osv, og føler jo nå at jeg kan det på grunn av dette med kjæresten. Så jeg trenger deres hjelp! Hvordan går man frem? Jeg trenger jo et sted å bo og en jobb, gjerne før jeg kommer ned dit. Og vil også helst være et sted der det er skandinavere som jobber, slik at jeg føler meg litt mer ''trygg''. Et av drømmestedene er Bali, det hadde vært perfekt. Kunne gjerne tenkt meg å bo på stranden, jobbe i en bar av noe slag osv. Håper dere kan hjelpe meg hvordan jeg går frem for å få dette til :D Dette er forresten noe som må skje etter juni, med tanke på skole.

Anonymkode: e407b...242

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jobbe i norsk firma. I Bali er det jo norsk skole, kanskje du kan finne noe der. I Spania er det mange muligheter om du vil jobbe som telefonselger eller med kundeservice.

Det er dessverre ikke kjempelett å få arbeidstillatelse i alle land. Du vil ikke prøve deg på et studieår eller studiesemester et sted i stedet? :) Så kan du evt. få jobb på campus?

Om du har nok penger oppspart kan du dra og ta sjansen på at du finner en jobb mens du er der borte ;)

Skrevet

Husk at det er elendig betalt og du får ikke pensjon fra det, men du må likevel betale norsk skatt.

Anonymkode: a20e9...7f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...