AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Hei! Jeg er en 20 år gammel jente, som nettopp har slått opp med typen. Jeg har utrolig lyst til å reise til utlandet og bo der, jobbe der osv, og føler jo nå at jeg kan det på grunn av dette med kjæresten. Så jeg trenger deres hjelp! Hvordan går man frem? Jeg trenger jo et sted å bo og en jobb, gjerne før jeg kommer ned dit. Og vil også helst være et sted der det er skandinavere som jobber, slik at jeg føler meg litt mer ''trygg''. Et av drømmestedene er Bali, det hadde vært perfekt. Kunne gjerne tenkt meg å bo på stranden, jobbe i en bar av noe slag osv. Håper dere kan hjelpe meg hvordan jeg går frem for å få dette til :D Dette er forresten noe som må skje etter juni, med tanke på skole. Anonymkode: 41825...d90
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Du kan være sommerarbeider på Ibiza, der trenger de alltid folk. Du kan starte med sommeren, og så se etterhvert hva du kunne gjort. Må si at Ibiza ikke bare er party og fyll, det er flere steder på Ibiza som er rolige og fine å bo, for eksempel en hel hippiegenerasjon har slått seg ned der. Google work ibiza summer, så får du sikkert opp noen muligheter. Og lese litt på denne siden: http://ibizainside.com/7-things-you-should-know-when-you-move-to-ibiza/ Ellers kan du sikkert jobbe som hjelpearbeider på barnehjem etc f eks i Costa Rica i sør-amerika, eller studere i utlandet. Det er et hav av muligheter, og dette er absolutt noe jeg ville ha gjort om jeg var ung og uten barn i dag. Anonymkode: 0539e...3f5
Gjest MadameDeRosa Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Reiseleder i et annet land er også en mulighet.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Er det kun i sommer du tenker å jobbe? De mest populære feriestedene for ungdom la Magaluf, Rhodos, Kos etc. ser etter folk som kan tenke seg å jobbe der i sommer. Kan være alt fra innkaster til salg av billetter på stranden, i tillegg til mye annet. Hvis dette er interessant, så still gjerne spørsmål så skal jeg svare. Reiseleder er også en mulighet! Usikker på om du må være et par år eldre, men på nettsidene til de forskjellige operatørene står det. Anonymkode: 8b956...824
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå