Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2002 #1 Del Skrevet 14. juli 2002 Jeg har ikke hatt det store sekslivet de siste årene. Har nå truffet en "potensiell" og vi skal tilbringe neste helg sammen....mmmmm. Problemet mitt er at jeg ikke går på p-piller lenger og jeg venter mens rundt ca. de dagene jeg har med han!!! Har dere noen forslag? Kan jeg "stoppe" mensen på et vis? Er det eventuelt fryktelig "turn-off" og "æsj" for dere gutta å ha sex med en blodig dame? Huff.......det er ikke MEG i mot, men skulle helst ha sluppet dette dilemmaet...råd? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 14. juli 2002 #2 Del Skrevet 14. juli 2002 Du kan utsette mensen ved å ikke slutte med pillene den uken (eller ikke ta de hvite pillene) men begynne direkte på nytt brett. Så kan du få mensen når du vil ved å ha en pillefri uke når det passer bedre!! :D Lykke til...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2002 #3 Del Skrevet 14. juli 2002 Hei Eminel, problemet er at han kommer på fredag og jeg går ikke på p-piller lengre....har en eske med microgynon i skapet, vel og merke....what is a horny girl supposed to do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 14. juli 2002 #4 Del Skrevet 14. juli 2002 Tror ikke at du klarer å utsette den nå, men et alternativ er pessar. Det holder mensblodet inne. Men så må du først få tatt mål og kjøpe det... Litt dyrt kanskje. Kos deg i helga uanset, finnes andre ting som kan gjøres som og er goe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 14. juli 2002 #5 Del Skrevet 14. juli 2002 ooopps!! jeg som trodde du sa at du gikk på p-piller :oops: ... da er det verre... Men alle gutter synes ikke mensen er turn off! En jeg var sammen med ville ha sex når jeg hadde mensen fordi da kunne jeg ikke bli gravid, pluss at det visstnok skal være bra som glidemiddel. Så hvis han ikke bryr seg om at du har mensen er det ingenting i veien for at dere ikke kan ha sex bortsett fra hvis du ikke vil selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. juli 2002 #6 Del Skrevet 14. juli 2002 JEG VET!!!!! Du ringer legen din og får resept på "Primolut-N" tabletter som utsetter mensen. :D Du trenger ikke noe legetime e.l. bare si du trenger pillene. Pillene tar du tre dager FØR ventet mens, og så lenge du ønsker og utsette den(ikke mer en 10 dager) Funker flott!!!!! Kos deg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå