AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Hva gjør dere når dere skal i svømmehallen og har mensen? Blir tampongen fort full av vann? Må jeg stappe den langt oppi der? Viktigst av alt; er det trygt å stappe tråden oppi vaginaen eller risikerer jeg å ikke få ut tampongen? Vil helst unngå at tråden stikker ut av badedrakten Anonymkode: 5f2fd...c28
Tibbie Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Da jeg var ung og ny med mensen turte jeg ikke å kjøpe tamponger (stjal bind fra damer i familien og bestilte gratisprøver), så jeg brukte det i svømmehallen. Det funker, men veldig ubehagelig, og sikkert ikke så renslig heller. Kanskje det ikke en gang er lov Nei, bruk tampong uten bekymringer! Etter at jeg fikk meg kjæreste gjemmer jeg alltid tråden inni meg Vil ikke ha en tråd hengene ut fra undertøyet med folk tilstede. Det er HELT trygt. Tampongen kan ikke skli så langt opp, og om den sklir opp så mye at det kan være vanskelig å få tak i den, er det bare å sette seg på huk og presse. Ingen fare 1
x Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Jeg pleier å klippe av litt av tråden, slik at den ikke kan stikke ut av undertøyet mitt (men at det fortsatt er litt tråd igjen, som jeg kan dra i når tampongen skal ut). 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Tampong er trygt å bade med, bare husk å skifte så raskt som mulig når du er ferdig. Og nei du må ikke putte den lengre inn enn vanlig (så lenge du vanligvis putter den langt nok inn ((du skal ikke kjenne at den er der)) ) Vet ikke hvordan dere ser ut der nede, men jeg har aldri hatt problemer med at tråden har stukket ut av undertøyet, jeg bruker å rulle den sammen og legge den inn mellom leppene (altså ikke oppi)... Anonymkode: b7bc3...89a 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 Takk for svar :D da klipper jeg av litt og stapper resten oppi Anonymkode: 5f2fd...c28
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #6 Skrevet 17. januar 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør dere når dere skal i svømmehallen og har mensen? Blir tampongen fort full av vann? Må jeg stappe den langt oppi der? Viktigst av alt; er det trygt å stappe tråden oppi vaginaen eller risikerer jeg å ikke få ut tampongen? Vil helst unngå at tråden stikker ut av badedrakten Anonymkode: 5f2fd...c28 Hahhaahhaaha😂😂😂😂😂 man skal høre mye før øra faller av skjønner jeg😂 Anonymkode: 7fe1f...c86 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #7 Skrevet 17. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar :D da klipper jeg av litt og stapper resten oppi Anonymkode: 5f2fd...c28 Å jeg hadde ikke klippet av litt av tråden. Det er en grunn for at den er så lang som den er. Den ligger jo i trusen - henger ikke utenfor. Anonymkode: 93e56...b5e
Gjest -Tricia- Skrevet 17. januar 2016 #8 Skrevet 17. januar 2016 (endret) Jeg har badet endel den tiden i måneden og har aldri opplevd at tampongen blir full av vann. Jeg tror ikke det trekker inn noe særlig vann i det hele tatt, skjeden er jo veldig trang i utøyet tilstand. Jeg bruker kun små og medium store tamponger, og ingen har blitt fulle av vann. Når det gjelder tråden så er det bare å legge den pent på plass i bikinitrusa - det skal litt til for at tråden brått henger utenfor trusa. Hvis du er bekymret så kan du jo bruke den største tampongstørrelsen og klippe tråden litt. Det er sikkert ikke farlig å dytte inn tråden, men jeg foretrekker hvertfall å ikke måtte grave etter tampongen når jeg skal ha den ut igjen. Litt mer apetittelig å bare kunne dra i tråden Endret 17. januar 2016 av daydreaming
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå