AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Jeg skal kjøpe meg en ny jakke for å ha når jeg står på slalom, men det finnes jo et HAV av jakker der ute. Jeg tenker å legge litt penger i det, og kjøpe meg en skikkelig jakke når jeg først skal det. Har vel bestemt meg for Bergans. Som kommer vi til der jeg står fast: skal jeg velge vattert eller uvattert skalljakke? Jeg tenker at en uvattert jakke er mer allsidig, og det er som jeg har skjønt lag på lag som gjelder. Samtidig er jeg er en skikkelig frossenpinn og redd for at det likevel skal bli for kaldt. Hva ville dere valgt? Anonymkode: 8d6b0...d54
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Jeg står ikke alpint. Anonymkode: 09205...df8
drue Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Jeg har en jakke fra Sweet Protection. Jeg har denne (men min er ikke fra 2015 da, men er helt lik): http://www.skistore.se/en/woman/9266-sweet-protection-voodoo-jkt-gunmetal-blue-20458.html Jeg er veldig fornøyd. Dyr, men den gjør jobben sin.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal kjøpe meg en ny jakke for å ha når jeg står på slalom, men det finnes jo et HAV av jakker der ute. Jeg tenker å legge litt penger i det, og kjøpe meg en skikkelig jakke når jeg først skal det. Har vel bestemt meg for Bergans. Som kommer vi til der jeg står fast: skal jeg velge vattert eller uvattert skalljakke? Jeg tenker at en uvattert jakke er mer allsidig, og det er som jeg har skjønt lag på lag som gjelder. Samtidig er jeg er en skikkelig frossenpinn og redd for at det likevel skal bli for kaldt. Hva ville dere valgt? Anonymkode: 8d6b0...d54 Da ville jeg oppsøkt en fysisk sportsbutikk (f.eks XXL eller Stormberg) og fått råd fra kvalifiserte kundebehandlere. Mye skal tas hensyn til Du må i hvertfall ikke kjøpe uten å prøve først og prøve med de klærne du skal ha under jakka. Hvilke temperaturer du skal stå på ski i og vind er også ting å ta hensyn til ved valg av jekke. Anonymkode: c6a68...7ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå