Gå til innhold

Kunne du dratt på blind date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Hva skulle evt. til for at du hadde dratt på blind date? :)

Anonymkode: 6eb21...a86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig. Det er jo ikke verre enn å aldri treffes igjen om det ikke stemmer, evt bare gå om det krasjer totalt. Kan hende man får en hyggelig opplevelse, om enn bare for en kveld. Og min bror ble gift etter en blinddate, så det er mulighet for alt. :)

Anonymkode: 00b5c...ce1

Skrevet

Har gjort det et par ganger, og kommer ikke til å gjøre det igjen. Det var ikke akkurat noen hyggelige opplevelser, for å si det mildt, så nei, takk.

Skrevet (endret)

Dobbelt.

Endret av Mythic
Dobbelt post
Skrevet
Et øyeblikk siden, Mythic skrev:

Har gjort det et par ganger, og kommer ikke til å gjøre det igjen. Det var ikke akkurat noen hyggelige opplevelser, for å si det mildt, så nei, takk.

Å? utdyp det :) 

Anonymkode: c4ea3...dad

Skrevet

tror ikke jeg hadde gjort det. Er vel bare tjukke jenter som trenger å få på blind date for å bli kjent med noen? Dersom jeg hadde en garranti fra en kompis om at hun ikke var tjukk hadde jeg nok blitt med for gøy

Anonymkode: 3bf3d...133

• Liker 1
Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Ja selvfølgelig ville jeg dratt på blind date ;) anyone som ber meg ut ? 

Skrevet

Hadde gjort det om jeg stoler på den som satt opp den blinde daten. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tror ikke jeg hadde gjort det. Er vel bare tjukke jenter som trenger å få på blind date for å bli kjent med noen? Dersom jeg hadde en garranti fra en kompis om at hun ikke var tjukk hadde jeg nok blitt med for gøy

Så det er viktigere for deg at hun ikke er tykk, fremfor eks. ha et attraktivt ansikt eller tynn og uproporsjonert kropp? Antall kg er alt som avgjør om de synes hun er attraktiv?

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å? utdyp det :) 

Anonymkode: c4ea3...dad

Haff...han ene viste seg å være fullstendig sprø, og lot meg ikke være i fred i flere uker etterpå, til tross for at jeg sa tydelig i fra at jeg ikke var interessert. Det toppet seg helt da han plutselig sto på døra med en rosebukett, og da jeg ikke ville ta den i mot eller slippe han inn, sto han ute på gårdsplassen og skreik at han elsket meg :flau:

Han andre sa på telefonen at han var høy og mørk, slank og like gammel som meg. Den som dukket opp var maks 170 høy, hadde pistrete, grått hår, manglet flere tenner, og var minst 15 år eldre enn han sa. Fyttirakker`n, så dårlig jeg følte meg.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tjukk er det verste? Om hun ser ut som Madam Mim i slank utgave, så er det greit, lissom?

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så det er viktigere for deg at hun ikke er tykk, fremfor eks. ha et attraktivt ansikt eller tynn og uproporsjonert kropp? Antall kg er alt som avgjør om de synes hun er attraktiv?

*Uattraktivt

Skrevet

Tja, kommer vel mest an på hvem som står bak. Hvis det var en person som virkelig kjenner meg, så hadde jeg gjort det. Mer perifere venner, da hadde jeg stått over.

• Liker 1
Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Om en kvinne har flere kg ekstra syns jeg hun er mer attraktiv enn ei radmager jente. Hengepupper er sexy i mine øyne ;)

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, lave menn hadde sikkert også gjort lykke på blind date, tror du ikke<?

Skrevet
18 minutter siden, Pinkee skrev:

Tja, kommer vel mest an på hvem som står bak. Hvis det var en person som virkelig kjenner meg, så hadde jeg gjort det. Mer perifere venner, da hadde jeg stått over.

Man kjenner jo ikke blind datene, du må jo kjenne han om han kjenner deg?

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hun mener vel den/de som ordner med blind-daten for henne.

Anonymkode: decd1...d41

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkrobat! En blinde date detter ikke bare ned fra himmelen, så noen står bak. Og, skulle jeg giddet å bruke tid på en fremmed, så måtte arrangøren være en som kjenner meg godt, og som jeg stoler på.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor/hvorfor ikke?

Hva skulle evt. til for at du hadde dratt på blind date? :)

Ja jeg kunne nok dratt på blinddate igjen.Gjorde det av og til før, på 90 tallet da nettdating ikke eksisterte.Den gangen ble det ofte arrangert av mine guttekompiser.For eks.hvis en av de hadde en annen single kompis jeg ikke kjente og som ikke kjente meg.  Det klaffet aldri på noen av disse datene,men det var jo litt moro lell.

Anonymkode: bb407...d4d

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan dra på blind date med noen fra nett også.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...