AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Jeg er nysgjerrig. Hvor var du da du hørte om terrorangrepet 11 September 2001 i New York? Jeg hadde nettopp kommet hjem fra barneskolen. Satt ned i stuen og så på 7th heaven som jeg alltid gjorde. Pappa kom løpende inn, tok fjernkontrollen utav hendene mine og skiftet til CNN. Dette var det vi så på; https://www.youtube.com/watch?v=vfYQAPhjwzA Altså en av de første nyhetsinnslagene om saken. Før bygningene kollapset. Han var hos en nabo da naboen fikk telefon om at noe hadde skjedd i NY, han hadde ikke CNN så begge løp over til oss. Det var bomstille i huset, alle satt der å så på i stillhet. Hele dagen satt vi å så på nyheterne om det som skjedde i NY. Dagen etter kom rektor inn i klassen og sa at vi skulle ha et krisemøte i gymsalen, der fikk vi forklart hva som hadde skjedd. Hadde ett minutt stillhet for de som ble rammet. Etter samlingen pratet vi om det i klassen, pratet om terror og stilte spørsmål. Anonymkode: 48249...833
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Finnes nok av slike tråder Anonymkode: 2457d...086
Fiberhusk Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 På bussen hjem fra skolen. Fikk melding fra moren min og eksen min. Begge trodde det var snakk om empire state building... Da var nyheten veldig fersk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå