AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 God søndag! Mange her har har erfaring med vippeextensions, så krysser fingrene for noen gode råd her inne Jeg har vært litt av og på vippeextensions i ett års tid. Sist gang fikk jeg satt dem på av en privatperson for å spare penger (litt trange kår for tiden). Nå begynner mine vipper å vokse ut, så de falske vippene har begynt å dingle. Det er ubehagelig og heller ikke så vakkert. Mange har falt av, og noen er veldig løse. Vanligvis drar jeg til salongen når jeg nærmer meg dette punktet. Der fjerner hun de løse og setter på nye. Dessverre har jeg ikke råd til dette nå! Hvordan kan jeg ta dem av uten å skade mine egne vipper? Vil jo ikke dra dem av! Er det noe som kan løsne vippene fra mine? Hva gjør de på salongene?Hilsen en rådvill, blakk jåledukke Anonymkode: fc3b6...c76
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Jeg kompenserte med punktvipper til så og si alle vippene hadde falt av Anonymkode: 39ff5...b7d
Sirah Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Jeg skulle gjerne vist det samme.... Har kort og greit ikke råd til å reise til salongen for øyeblikket og hos meg bestemte plutselig 50% av vippene seg for å ramle av her en dag. Er ikke så pent lenger og jeg vil egentlig bare ha resten av Savner å kunne klø meg i øynene 😂
Elefantenirommet Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 Da jeg testet dette bare lot jeg de sitte på til de falt av.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 Bruk olje. Limet tåler ikke det, og da løsner de. Anonymkode: b0b1d...5d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå