Gå til innhold

Mr Robot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og så Golden Globe nå, og serien Mr Robot fikk endel priser. Men hvor kan jeg se denne?? Hadde lyst å se denne på Smart TV, men ser ikke ut som jeg finner den noen sted:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 17.1.2016 at 15.37, ♥Missy♥ skrev:

Satt og så Golden Globe nå, og serien Mr Robot fikk endel priser. Men hvor kan jeg se denne?? Hadde lyst å se denne på Smart TV, men ser ikke ut som jeg finner den noen sted:(

Jeg fant den ikke noe sted så måtte ty til andre metoder... så alt på 2 dager. Den var grei, men ikke det beste og mest fengende jeg har sett. Men det er selvsagt en smakssak. 

Skrevet

Ok, tusen takk:D

Vil se den likevel :D

• 4 uker senere...
Skrevet

Mr. Robot kommer til NRK3!

Premiere på NRK3 tirsdag 1. mars kl. 21:30.

Golden Globes-prisene ble nylig delt ut for 73. gang i Hollywood. Oscar-prisens lillesøster deler også ut priser i TV-kategorier, og det var serien 'Mr. Robot' som stakk av med den gjeveste prisen for beste tv-serie. Den slo dermed både 'Game of Thrones' og 'Narcos', som var nominert i samme kategori. I tillegg til hovedprisen fikk skuespiller Christian Slater pris for beste birolle i samme serie.

Serien har fått gode kritikker, og har vært den store seriesnakkisen i USA i fjor.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...