♥Missy♥ Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Satt og så Golden Globe nå, og serien Mr Robot fikk endel priser. Men hvor kan jeg se denne?? Hadde lyst å se denne på Smart TV, men ser ikke ut som jeg finner den noen sted:(
Sjela Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 Den 17.1.2016 at 15.37, ♥Missy♥ skrev: Satt og så Golden Globe nå, og serien Mr Robot fikk endel priser. Men hvor kan jeg se denne?? Hadde lyst å se denne på Smart TV, men ser ikke ut som jeg finner den noen sted:( Jeg fant den ikke noe sted så måtte ty til andre metoder... så alt på 2 dager. Den var grei, men ikke det beste og mest fengende jeg har sett. Men det er selvsagt en smakssak.
♥Missy♥ Skrevet 25. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2016 Ok, tusen takk:D Vil se den likevel :D
NordicViking Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Mr. Robot kommer til NRK3! Premiere på NRK3 tirsdag 1. mars kl. 21:30. Golden Globes-prisene ble nylig delt ut for 73. gang i Hollywood. Oscar-prisens lillesøster deler også ut priser i TV-kategorier, og det var serien 'Mr. Robot' som stakk av med den gjeveste prisen for beste tv-serie. Den slo dermed både 'Game of Thrones' og 'Narcos', som var nominert i samme kategori. I tillegg til hovedprisen fikk skuespiller Christian Slater pris for beste birolle i samme serie. Serien har fått gode kritikker, og har vært den store seriesnakkisen i USA i fjor. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå