AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Og har dere fått tegn? Hvordan var evt reaksjonen deres da dere fikk tegn? Jeg ba om tegn i går kveld (en rød rose hvis Gud mener jeg bør satse på å gifte meg med og få barn med min samboer, og en hvit rose hvis han ikke er den rette for meg). En venninne av meg har fått to hvite roser og en rød rose tidligere (hun har bedt om 3 forskjellige ting og fikk da det som svar). Men jeg synes også det er litt skummelt. Jeg har aldri bedt om et tegn før, og føler nesten jeg kommer til å freake ut litt hvis jeg faktisk nå får en rød eller hvit rose. (Alle svar av ateister som er ute etter å spre dritt vil bli rapportert og ikke besvart av meg, så det er virkelig ikke vits å svare) Anonymkode: 49dfe...ba0
prt90 Skrevet 18. januar 2016 #2 Skrevet 18. januar 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Og har dere fått tegn? Hvordan var evt reaksjonen deres da dere fikk tegn? Jeg ba om tegn i går kveld (en rød rose hvis Gud mener jeg bør satse på å gifte meg med og få barn med min samboer, og en hvit rose hvis han ikke er den rette for meg). En venninne av meg har fått to hvite roser og en rød rose tidligere (hun har bedt om 3 forskjellige ting og fikk da det som svar). Men jeg synes også det er litt skummelt. Jeg har aldri bedt om et tegn før, og føler nesten jeg kommer til å freake ut litt hvis jeg faktisk nå får en rød eller hvit rose. (Alle svar av ateister som er ute etter å spre dritt vil bli rapportert og ikke besvart av meg, så det er virkelig ikke vits å svare) Anonymkode: 49dfe...ba0 Nå er røde roser mye mer vanlig enn hvite roser, så jeg vil tro du kommer til å få "tegnet" ditt Hvis du skal be om et tegn, bør du ikke i det minste velge noe der begge alternativene har lik sannsynlighet for å skje?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #3 Skrevet 18. januar 2016 Hvorfor teste Gud slik? Hva om du ikke får svar? Slutter du å tro da? Anonymkode: f555f...314
prt90 Skrevet 18. januar 2016 #4 Skrevet 18. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor teste Gud slik? Hva om du ikke får svar? Slutter du å tro da? Anonymkode: f555f...314 Ikke noe problem, man passer bare på at "testen" er lett nok, og gir det utfallet man ønsker! Jeg er villig til å vedde ganske store penger på at de neste rosene de fleste på dette forumet vil motta er røde
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Jeg gjorde det ofte da jeg var liten, men det kom aldri noe. Man må nok ha ganske mye godvilje og be om slike ting som kan skje uansett for å få dem. Anonymkode: ccdfc...850
Sidsel Skrevet 31. januar 2016 #6 Skrevet 31. januar 2016 Ja, jeg har bedt om tegn, og ja, jeg har fått svar. Men i dette tilfellet her gir det jo ikke så mye mening å be om tegn. Det du må be om er visdom, innsikt og styrke til å ta valget som er rett for deg. Gud kan ikke bestemme for deg, han har gitt oss fri vilje og du må ta dine egne valg, men han vil hjelpe deg i prosessen. Be fra hjertet, og åpne sinnet ditt, bruk tid på å meditere for å komme fram til hva som er riktig for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå