Gå til innhold

Konfirmasjonsgave til sønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min skal konfirmeres nå i mai, og jeg sitter å lurer på konfirmasjonsgave. Hva har dere gitt? Hans interesser er gitar, teater og media. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gi han en gitar hvis han ikke har? 

Skrevet

Han har en klassisk gitar og en halv akustisk. Sitter å lurer på om jeg skulle kjøpe han en til. :) er enda i vurderingsfasen, og tenkte om andre hadde noen gode ideer. 

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

El-gitar?

Flere notebøker?

Billetter til en teaterforestilling på Nationaltheatret i Oslo? Kanskje med hotellopphold dersom dere ikke bor i nærheten av Oslo?

Ellers finnes det jo ulike tekniske duppeditter man kan få kjøpt. 

Kan for eksempel kjøpe speilreflekskamera om han ikke har det, eventuelt proffe bilderedigeringsprogram som Photoshop? 

Det kommer jo egentlig bare an på prisklassen det skal være i, mtp begrensningene.

Skrevet

Etellerannet han liker nå, pluss Obosmedlemskap du betaler frem til han er voksen. 

Skrevet

Penger som han ikke kan røske ut når som helst uten din tillatelse. Dette får han bruk for, spesielt i senere alder om han velger å spare, til f.eks depositum, førerkort o.l. Ofte, ikke alltid, så går interesser litt over og pengene er "bortkastet". Og om han absolutt har lyst kan han jo komme fram til noe, f.eks en ny gitar, eller noe annet, kan han jo spørre deg om du synes det er fornuftig at pengene hans går til en ny gitar, f.eks. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...