Gå til innhold

Dere kvinnfolk på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som er på tinder, hvorfor sveiper dere liker på bilder av menn hvis dere ikkr har tenkt å svare og bare fjerne matchen?? Dere ødelegger for oss som er seriøse, jeg gleder meg til å høre hva dere har å si til deres forsvar... Og ikke si fyllesveips, det er bare bs

Anonymkode: 5ce64...b0f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg gjør ikke det. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke gjort noe slikt. Jeg hadde tinder da det var helt nytt og ble sammen med han som nå er min eks på tinder. Det ble slutt fordi vi rett og slett ikke passet sammen godt nok til å få barn sammen osv. Det ville ikke holdt i lengden. I fjor fant jeg dog en mann som jeg passer fantastisk godt sammen med. :) 

Anonymkode: bde33...a6e

Skrevet

Sveiper til høyre over en lav sko.. Svarer ikke med mindre det er noen jeg viiirkelig fatter interesse for (på grunnlag av både profiltekst og samtaleåpning, evt hvordan dem svarer meg). Tinder er bare tidsfordriv for min (og mange andre jenters) del, men dumt å høre at det ødelegger for de få som er seriøse. 

Anonymkode: 4fbc3...a29

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sveiper til høyre over en lav sko.. Svarer ikke med mindre det er noen jeg viiirkelig fatter interesse for (på grunnlag av både profiltekst og samtaleåpning, evt hvordan dem svarer meg). Tinder er bare tidsfordriv for min (og mange andre jenters) del, men dumt å høre at det ødelegger for de få som er seriøse. 

Det er bare dårlig gjort, rett og slett... Da burde du fordrive tiden din på en annen måte istedenfor å ødelegge for oss andre!

• Liker 4
Skrevet

Skaff deg heller bruker på Sukker om agendaen er å møte fremtidig kone.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skaff deg heller bruker på Sukker om agendaen er å møte fremtidig kone.

Sukker koster

Og det skal ikke måtte være nødvendig å ty til en dating siden fordi noen umodne kvinnfolk skal ødelegge tinder...

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sukker koster

Og det skal ikke måtte være nødvendig å ty til en dating siden fordi noen umodne kvinnfolk skal ødelegge tinder...

Seriøst...du kan jo ikke mene at alle damer har svarplikt fordi dere tilfeldigvis matcher. Jeg har vært på Tinder, ute etter noe seriøst. Når jeg har fått match og en mann har begynt å skrive til meg så kan det godt hende jeg finner ut at han ikke er noe likevel pga bildene eller måten han skriver på. Det kan også være at jeg har konsentrert meg om en av gangen og ikke gidder å skrive med 200 stykker. 

Anonymkode: 66d43...fef

• Liker 1
Skrevet

det kan hende at noen jeg har sveipet liker på, åpner med tidens dummeste og kornye kommentar. Da faller interessen på sekundet, og jeg fjerner hele matchen dessverre. 

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sukker koster

Hæ?

Anonymkode: df298...8df

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Alja skrev:

det kan hende at noen jeg har sveipet liker på, åpner med tidens dummeste og kornye kommentar. Da faller interessen på sekundet, og jeg fjerner hele matchen dessverre. 

Word!

• Liker 2
Skrevet

Jeg sveiper kun liker på de jeg fatter interesse for, men når jeg har en "sveipeøkt", som ikke er så ofte, så får jeg match med 99% av de jeg har likt. Da blir det gjerne mange matcher og det er tidkrevende å ha samtaler med 20-30 på en gang. Da blir det selektering av de matchene man har, og man tar kontakt/ svarer på de som er mest interessante. Når jeg får god dialog med noen fokuserer jeg tiden på å kommunisere/ bli kjent med den eller noen få. Har rett og slett ikke tid, eller ønske om å bruke så veldig mye av min tid på å skrive meldinger på Tinder. Det betyr ikke nødvendigvis at jeg er useriøs, kan bare ikke være seriøs med alle :)

Anonymkode: b9ed6...3bd

• Liker 1
Skrevet

hahahahaha, om du skal ha en fremtidig kone eller ha noe seriøst er kanskje ikke tinder appen du burde sitte på! de fleste er der for tidsfordriv og om noen som er veeeldig interessant skriver til meg, så skriver jeg jo såklart tilbake. fjernet en istad fordi han var så sykt weird i måten han skrev på, det må da for fader meg være lov! kanskje du skal komme deg ut av huset/leiligheten/whatever og faktisk finne noen istedenfor å forvente at alle skal svare deg på en sjekkeapp som tinder ;);) bare et billig tips fra meg.

Anonymkode: 43bd0...282

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst...du kan jo ikke mene at alle damer har svarplikt fordi dere tilfeldigvis matcher. Jeg har vært på Tinder, ute etter noe seriøst. Når jeg har fått match og en mann har begynt å skrive til meg så kan det godt hende jeg finner ut at han ikke er noe likevel pga bildene eller måten han skriver på. Det kan også være at jeg har konsentrert meg om en av gangen og ikke gidder å skrive med 200 stykker. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sveiper kun liker på de jeg fatter interesse for, men når jeg har en "sveipeøkt", som ikke er så ofte, så får jeg match med 99% av de jeg har likt. Da blir det gjerne mange matcher og det er tidkrevende å ha samtaler med 20-30 på en gang. Da blir det selektering av de matchene man har, og man tar kontakt/ svarer på de som er mest interessante. Når jeg får god dialog med noen fokuserer jeg tiden på å kommunisere/ bli kjent med den eller noen få. Har rett og slett ikke tid, eller ønske om å bruke så veldig mye av min tid på å skrive meldinger på Tinder. Det betyr ikke nødvendigvis at jeg er useriøs, kan bare ikke være seriøs med alle :)

Anonymkode: b9ed6...3bd

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

hahahahaha, om du skal ha en fremtidig kone eller ha noe seriøst er kanskje ikke tinder appen du burde sitte på! de fleste er der for tidsfordriv og om noen som er veeeldig interessant skriver til meg, så skriver jeg jo såklart tilbake. fjernet en istad fordi han var så sykt weird i måten han skrev på, det må da for fader meg være lov! kanskje du skal komme deg ut av huset/leiligheten/whatever og faktisk finne noen istedenfor å forvente at alle skal svare deg på en sjekkeapp som tinder ;);) bare et billig tips fra meg.

Anonymkode: 43bd0...282

Signerer! Skal ikke være forpliktet å svare hver og en med mindre man virkelig fatter interesse.

Er ikke verre enn at TS sletter de som ikke svarer innen et viss tidsrom. :)

• Liker 2
Skrevet

Det er virkelig ikke bare kvinner som gjør det. Da jeg hadde Tinder for noen måneder siden, tok jeg initiativ og skrev til flere menn som ikke gadd å svare. Og de beholdt meg likevel som match, helt til jeg slettet dem.

Anonymkode: 7e8c2...e39

• Liker 1
Skrevet

Noen er feilmatcher rett og slett. Det ene bildet var fint, men ikke de neste. Teksten kan være kjempeteit. Du snakker en del med en allerede, og orker ikke å snakke med alle som skriver til deg. Kan være mange grunner..

Anonymkode: c4d09...d01

Skrevet (endret)

Jeg opplever det samme nesten hver gang jeg matcher med noen. Hjelper ikke akkurat på selvfølelsen.

Endret av Miklo Velka
Skrevet

For det første; noen kommer med oppbrukte sjekkereplikker. Det fungerer sjelden. Den er stjelt og ikke så morsom du tror den er. Det fungerer best med: Hei :) Du var vakker/pen! (Eller lignende) Noen menn kommer med tidnes lange foredrag eller sender flere meldinger før første er besvart. Ikke alle er innom Tinder hver dag, noen bare på søndager, så ikke skrem de med 100 desperate meldinger..

For det andre; noen finner seg en de synes er mer interessant. Viss de får en god tone og man føler det er en potensiell fyr å møte så orker man ikke svare på 20 andre. Viss jentene faktisk svarer så kan de gi falske forhåpninger, og det også blir feil. Synes ikke man trenger å slette alle så fort man finner én interessant mann, for det kan fort snu. Men det sier seg selv at å snakke like dypt og interessant med 30 menn på en gang kan bli i overkant. 

Det er hvertfall mine teorier.

Anonymkode: 13b9b...148

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det andre; noen finner seg en de synes er mer interessant. Viss de får en god tone og man føler det er en potensiell fyr å møte så orker man ikke svare på 20 andre. Viss jentene faktisk svarer så kan de gi falske forhåpninger, og det også blir feil. Synes ikke man trenger å slette alle så fort man finner én interessant mann, for det kan fort snu. Men det sier seg selv at å snakke like dypt og interessant med 30 menn på en gang kan bli i overkant. 

Det er hvertfall mine teorier.

Anonymkode: 13b9b...148

Jeg har ikke noe problem med å holde samtaler gående med flere menn på samme tid. For det er jo langt fra alle de man chatter med som man faktisk kommer til å gå på en date med. Så jeg synes det er best å ha flere samtaler gående, og så finner jeg kanskje ut at jeg vil møte en av dem. Det er jo en del samtaler som dør ut på Tinder, av forskjellige grunner.

Anonymkode: ce6ee...fcc

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som er på tinder, hvorfor sveiper dere liker på bilder av menn hvis dere ikkr har tenkt å svare og bare fjerne matchen?? Dere ødelegger for oss som er seriøse, jeg gleder meg til å høre hva dere har å si til deres forsvar... Og ikke si fyllesveips, det er bare bs

Kanskje de er interessert i utgangspunktet, men så skriver du noe teit når du tar kontakt eller andre ting ved profilen din viser seg å ikke være særlig tiltalende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...