fullkornspasta Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Har gått ned cirka 12 kilo fra sommeren til nyåret, men nå har det bare stoppet opp! Skulle egentlig skjerpe meg kjempemye i år, men forrige uke gikk jeg bare ned 0,3 kg, og de har jeg garantert gått opp igjen. Har hatt som nyttårsforsett å bli mer sosial, og dermed har jeg vært på fest denne og forrige uke, og da har slankinga gått rett til helvete. Når jeg er full og sulten, spiser jeg alt for mye. Skal holde meg på 1450 kalorier hver dag, og de tre siste dagene har jeg spist 2100+! Har i tillegg skjedd noe som gjør at jeg ikke får trent på minst 2-3 uker, og det hjelper virkelig ikke med motivasjonen. Er bare så forferdelig demotivert. Har hatt problemer med magen i det siste, i tillegg til at jeg har tatt opp mye vannvekt fordi jeg har trent en del styrke. Og siden jeg har gått så mye ned i vekt, er det ingen av klærne mine som ser bra ut på meg lengre, og det er virkelig deprimerende å gå og se stygg og jævlig ut mens man slanker seg, i tillegg til at man bare går rundt og tenker på at man er så langt unna målet sitt. Klikker. Måtte bare få det ut.
Marimba Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 For det første: Så flink du har vært fra sommeren til nå! Godt jobbet Har du noen før-etter bilder du kan se på av deg selv for å få motivasjon? (Eller bare klikke deg inn på før-etterbildetråden her på forumet?) For det andre: Av og til trenger man bare å få det ut, og litt sympati. Så her er en til deg. For det tredje: Ikke se på vekta, se på klærne dine og ta mål. Mye mer motiverende. For det fjerde: 2100+ et par dager, ikke noe stress! Det er vel antageligvis det du skal ligge på for å holde vekta, og betyr vel at selv om nedgangen kanskje går litt saktere så går du vel hvertfall ikke opp? Så var det dette med treningen. Er det tid eller kropp som gjør at du ikke kan trene? Hvis tid - kan du alikevel presse inn ti min her og ti min der? Alt er jo bedre enn ingenting. Hvis kropp? Hvilken del av kroppen er det? Om beina er dumme for tiden, så få opp pulsen med kickboxingaktige saker. Hvis det rett og slett er fordi du er syk og trenger ro for å komme deg, så unn deg det Og nok en gang, du har vært knallflink så langt! Lykke til videre! 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Først: Gratulerer med minus 12 kg!:D Så: Shit happens og spist er spist:) Fortsett der du slapp, selv om du ikke får trent. Trening er uansett ikke det viktigste for vektnedgangen, det er kostholdet. Og det at ingen av klærne dine ser bra ut lengre fordi du har gått ned i vekt bør heller utløse stolthet enn noe annet;) Hva med å kjøpe deg et motivasjonsplagg?:) Ett du har som mål å komme deg inn i, et par jeans f.eks. Ikke gi opp TS, jeg har tatt av meg ca. 20 kg, og jeg møtte også på mange slike utfordringer på veien, men det ordnet seg til slutt:) Anonymkode: acfe7...1bd 2
Sirah Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Gratulerer så mye med en fantastisk innsats i høst! Det er helt normalt at slanking stopper opp etter en stund. Så må du over en kneik før vekta beveger seg videre. Og selv om du slanker deg har du LOV til å skeie ut en gang i mellom! Man skal kose seg litt innimellom også 1
fullkornspasta Skrevet 17. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2016 6 minutter siden, Marimba skrev: Og nok en gang, du har vært knallflink så langt! Lykke til videre! 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke gi opp TS, jeg har tatt av meg ca. 20 kg, og jeg møtte også på mange slike utfordringer på veien, men det ordnet seg til slutt:) Anonymkode: acfe7...1bd 4 minutter siden, Sirah skrev: Gratulerer så mye med en fantastisk innsats i høst! Det er helt normalt at slanking stopper opp etter en stund. Så må du over en kneik før vekta beveger seg videre. Og selv om du slanker deg har du LOV til å skeie ut en gang i mellom! Man skal kose seg litt innimellom også Tusen takk for kjempefine svar! Jeg trengte dem absolutt! Treningsstoppen handler om at jeg ikke kan trene noen deler av kroppen, og ikke av tidsmessige årsaker Ja, jeg skjønner at jeg må bite tennene sammen og fortsette nå på mandag. Har bare vært litt trist siden 2016 skulle bli året jeg virkelig gikk ned i vekt! Flytter til sommeren, og har planer om å ha nådd målvekten til da. Igjen; tusen takk
Sirah Skrevet 17. januar 2016 #6 Skrevet 17. januar 2016 Det er fryktelig kjedelig når man havner i en treningsstopp Kjenner følelsen! Men sånn er det bare innimellom og man må bare bite tenna sammen og fortsette Lykke til TS, dette klarer du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå