Gå til innhold

Hvor reise for billig shopping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg en langhelg til en eller annen plass i europa for shopping. Men hvor anbefales det å reise hvor det fortsatt er billig med shopping, spise ute osv? Nå som valutaen er så høy så syns jeg alt høres så dyrt ut... Blir veldig glad for tips :)

Anonymkode: 2209e...604

Skrevet

Hei, jeg er en jente på 16 år og Jeg reiser veldig ofte til London siden jeg har familie der :) Jeg personlig syntes det er billig i London når det kommer til både shopping og mat iforhold til Norge. Det er billige billetter på Norwegian til London, sjekk ut der! Lykke til!

Skrevet

Polen.

Anonymkode: 11bcf...c42

• Liker 1
Skrevet

London, der finner man både billig shopping og billige steder å spise. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

St. Petersburg skal være billig. Ellers Berlin, Krakow, Praha, Budapest. De fleste kjedene har uansett tilnærmet like priser i alle land, men vil ikke anbefale England pga dyrt pund. Hold deg gjerne unna euro også. 

Anonymkode: 32f91...827

Skrevet

Krakow... Noen år siden sist jeg var der, men da var det latterlig billig. I tillegg er det en veldig fin by :)

Skrevet

Lisboa

Anonymkode: 566a1...c30

Skrevet

Anbefaler Krakow, Billig og bo,  billig og spise og ikke minst shoppe.

Skrevet

Enig med de som skriver Polen. Både Krakow og Gdansk er fine byer å ta en langhelg i. Rimelige flybilletter, billig mat og drikke og gode muligheter for shopping begge stedene.

Skrevet

London eller andre steder i England. Skal selv til England i februar, regner med å plukke med meg en del billig undertøy og basisplagg :)

Skrevet

Berlin er det billig å bo i, og spise/drikke. Shopping er i allefall generelt billigere enn f.eks. London, men alt avhenger jo av hvilke butikker man besøker.

Anonymkode: cd219...9d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...