Ayesh Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Jeg har ikke fått ordenlig mensen. Spottingen startet på riktig tidspunkt altså en uke etter jeg startet med synarela. Men frisk blødning varte bare en dag og etter det er det bare spotting.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 7 timer siden, Ayesh skrev: Jeg har ikke fått ordenlig mensen. Spottingen startet på riktig tidspunkt altså en uke etter jeg startet med synarela. Men frisk blødning varte bare en dag og etter det er det bare spotting. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha en blødning før jeg begynner å sprøyter. Hadde samme som deg. Anonymkode: 232c8...826
Ayesh Skrevet 17. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha en blødning før jeg begynner å sprøyter. Hadde samme som deg. Anonymkode: 232c8...826 Så hva gjorde du da? Fikk du tilslutt ordentlig blødning? Hvor lenge måtte du vente?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 10 minutter siden, Ayesh skrev: Så hva gjorde du da? Fikk du tilslutt ordentlig blødning? Hvor lenge måtte du vente? Har vært samme begge rundene. 1 dag med frisk blødning etterfulgt av 2-3 dager spotting. 1. runde kom "mensen" på rett tidspunkt. Denne runden var det noen dager for sen. Så lenge jeg har blødd, så har ikke mengden eller antall dager noe å si ifølge de på klinikken. I behandlingsoppleggett står det: etter ca 2-3 uker skal du starte med hormonsprøtyer i tillegg til Synarela. har du IKKE hatt blødning før du skal starte med hormonsprøytene tar du kontakt med avdelingen. Men om du føler deg usikker så vil jeg anbefale deg å ringe klinikken du tilhører. Anonymkode: 232c8...826
Harlekin Skrevet 18. januar 2016 #5 Skrevet 18. januar 2016 Så lenge du har hatt frisk blødning, tror jeg ikke det spiller noen rolle hvor lenge den varer. Det står i behandlingsplanen min at jeg skulle få en "menstruasjonslignende blødning", altså at den ikke nødvendigvis skulle være som en vanlig mens (men det var den for meg). Men ring klinikken og spør for sikkerhets skyld.
Ayesh Skrevet 18. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2016 5 timer siden, Harlekin skrev: Så lenge du har hatt frisk blødning, tror jeg ikke det spiller noen rolle hvor lenge den varer. Det står i behandlingsplanen min at jeg skulle få en "menstruasjonslignende blødning", altså at den ikke nødvendigvis skulle være som en vanlig mens (men det var den for meg). Men ring klinikken og spør for sikkerhets skyld. Takk for at du svarte. Skal ringe
Harlekin Skrevet 18. januar 2016 #7 Skrevet 18. januar 2016 4 timer siden, Ayesh skrev: Takk for at du svarte. Skal ringe Hva svarte klinikken?
Ayesh Skrevet 18. januar 2016 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2016 Jeg f 26 minutter siden, Harlekin skrev: Hva svarte klinikken? Jeg fortalte at frisk blødning var kun en dag. Har stortsett vært spotting før og etter. Hun noterte det jeg sa. Hun sa ikke noe om det er galt eller riktig. Og så fikk jeg time 28.januar for sprøyte opplæring. Jeg vet ikke helt hva som vil skje den dagen. Jeg glemte å spørre om mannen min må bli med meg den dagen.. Ts
Harlekin Skrevet 18. januar 2016 #9 Skrevet 18. januar 2016 Et øyeblikk siden, Ayesh skrev: Jeg f Jeg fortalte at frisk blødning var kun en dag. Har stortsett vært spotting før og etter. Hun noterte det jeg sa. Hun sa ikke noe om det er galt eller riktig. Og så fikk jeg time 28.januar for sprøyte opplæring. Jeg vet ikke helt hva som vil skje den dagen. Jeg glemte å spørre om mannen min må bli med meg den dagen.. Ts Hvis sykepleier ikke sa noe til det, er det nok ikke noe galt heller. Med mindre det er noen grunn til at du ikke kan sette sprøytene selv, trenger han ikke å være med. Du klarer det alene, det er ganske lett
Ayesh Skrevet 18. januar 2016 Forfatter #10 Skrevet 18. januar 2016 1 time siden, Harlekin skrev: Hvis sykepleier ikke sa noe til det, er det nok ikke noe galt heller. Med mindre det er noen grunn til at du ikke kan sette sprøytene selv, trenger han ikke å være med. Du klarer det alene, det er ganske lett Ok tusen takk for at du pleier å svare meg. Masse lykke til til deg også Harlekin 1 time siden, Harlekin skrev: Hva svarte klinikken? Jeg fortalte at frisk blødning var kun en dag. Har stortsett vært spotting før og etter. Hun noterte det jeg sa. Hun sa ikke noe om det er galt eller riktig. Og så fikk jeg time 28.januar for sprøyte opplæring. Jeg vet ikke helt hva som vil skje den dagen. Jeg glemte å spørre om mannen min må bli med meg den dagen.. Ts
Ayesh Skrevet 18. januar 2016 Forfatter #11 Skrevet 18. januar 2016 tusen takk for at du pleier å svare meg. Masse lykke til til deg også Harlekin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå