AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Jeg har funnet drømmeskoene mine fra Asics, men irriterer meg grønn over at de ikke har 38,5 i størrelse (Gjelder dette virkelig alle deres sko??). Står derfor å velge mellom at skoene er litt for trange (presser rundt hele foten) eller litt for store (merker det er mye ledig rom). Hva er best når det kommer til løpesko? Er det håp om at de vil vie seg ut? Hilsen løpejenta Anonymkode: 4126f...075
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Litt for store er bedre enn litt for små! Anonymkode: ffb29...f1c 1
peppermyntete Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Da hadde jeg sett etter en annen modell. Bedre med en sko som sitter skikkelig enn en som er skikkelig pen. 1
Florence Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Drømmeskoene er de som passer perfekt, ikke de som er for små eller for store. Men hvis du absolutt MÅ ha de, så ville jeg tatt de som er litt for store. Mye kan fikses med snøring og sokker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå