Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken shampo og balsam ville du anbefalt meg?

Jeg har langt tynt (lyst) hår. Ikke så veldig slitt. FÅr veldig lett statisk hår.

Trenger tips til hva jeg skal kjøpe neste gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg har også langt og tynt hår, som blir lett statisk og mangler volum. Hun prøvde enny Nikita-shampo og balsam. Det er mørkerøde flasker med hvit kork og de er for fint hår, balsamen er en leave-in skumbalsam. Håret hennes er helt forandret!

Skrevet

Jeg har samme hårtype som deg.

Det jeg merker, er at jeg må bytte sjampo ofte, hvis ikke begynner jeg å klø i hodebunnen og håret virker dødt/livløst.

Hver gang shampo-flaska er tom, bytter jeg til et nytt merke.

Skrevet
Jeg har samme hårtype som deg.

Det jeg merker, er at jeg må bytte sjampo ofte, hvis ikke begynner jeg å klø i hodebunnen og håret virker dødt/livløst.

Hver gang shampo-flaska er tom, bytter jeg til et nytt merke.

Ja, sånn føles det her også. Hadde håpet å finne en jeg virkelig kunne bruke lenge men. Litt gøy å bytte på også, men ikke like gøy når man gang på gang får feil. :-(

Gjest Anonymous
Skrevet

hva slags shampooer fra LF eller lignende passer til sånt hår???

Gjest Ethereal
Skrevet
Double Volume serien til Sebastian er bra

Mener du Volume Boost? Eller Body Double? Den siste gjør hvert hårstrå tykkere, mens den første gir volum.

Andre ting du kan forsøke, som du får tak i på LF:

*TIGI Catwalk har både volumshampo/balsam (Catwalkserien, tror jeg det var), og en Thickening shampo/balsam.

*Redken Headstrong

*Redken Clear Moisture (for normalt hår).

Husk at rene volumserier gir lite næring til håret, så det lett kan tove seg og bli tørt, og derfor er det lurt å veksle mellom ulike serier, eller bruke en fuktgivende kur en gang pr uke.

Skrevet

Har Tigi catwalk volume nå, men er ikke fornøyd. :-( Skal prøve noe av de andre dere har skrevet her. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...