heipåådeg Skrevet 17. januar 2016 #1 Del Skrevet 17. januar 2016 Hei. Lurer på om noen har anbefalinger når det kommer til treningstightser for gravide. Min 2XU kompresjonstights tror jeg ikke blir å passe om en liten mnd - så her må garderoben byttes. Også lurer jeg på hvilken trening dere gjorde under graviditet? Hva fungerte for DEG? Hvor hyppig og lenge trente dere? Prøver å få gått 20-25 tusen skritt iløpet av dagen selv, og lett styrketrening - men føler meg veldig sullete. Da intensiteten og belastningen er veldig redusert enn hva jeg trente med tidligere, fordi jeg er redd jeg skal gjøre noe galt .. Så gjerne del dine erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 17. januar 2016 #2 Del Skrevet 17. januar 2016 Jeg brukte tights / shorts i en størrelse større enn vanlig, og trente frem til to dager før fødsel Kjøpte litt billigere utgaver enn jeg pleier, da jeg ikke visste hvor lenge de kom til å holde (visste jo ikke hvor stor jeg kom til å bli). Måtte ha nye treningsbh-er da brystene vokste ganske mye selv før fødsel - der ville jeg kjøpt kvalitet (ouch), og hvis du er heldig kan du bruke de samme mens du ammer! Jeg kjøpte en fra underarmour og en fra nike, og kan bruke begge to nå under ammeperioden også. De er tre størrelser større enn jeg brukte før jeg ble gravid; størrelsen vokste gradvis de første fire månedene av graviditeten og har vært ganske lik deretter, litt avhengig av hvor lenge det er siden mini har spist Når det gjelder topper bruker jeg bare nikes dri-fit, synes de er så myke og deilige. De kunne jeg bruke helt frem til fødsel, mer enn nok stretch. Jeg brukte dog ikke de aller nyeste, siden man strekker stoffet en del er det greit å bruke noen man har tenkt å kaste når babyen dukker opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Del Skrevet 17. januar 2016 8 timer siden, heipåådeg skrev: Hei. Lurer på om noen har anbefalinger når det kommer til treningstightser for gravide. Min 2XU kompresjonstights tror jeg ikke blir å passe om en liten mnd - så her må garderoben byttes. Også lurer jeg på hvilken trening dere gjorde under graviditet? Hva fungerte for DEG? Hvor hyppig og lenge trente dere? Prøver å få gått 20-25 tusen skritt iløpet av dagen selv, og lett styrketrening - men føler meg veldig sullete. Da intensiteten og belastningen er veldig redusert enn hva jeg trente med tidligere, fordi jeg er redd jeg skal gjøre noe galt .. Så gjerne del dine erfaringer Jeg leter desperat etter treningstights til gravide da min klemmer inn i magen og det er både ubehagelig for meg og føles litt ekkelt iht baby. Det er rart ikke HM har noe slikt. Noen som vet? 😊 Anonymkode: 3eb27...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 17. januar 2016 #4 Del Skrevet 17. januar 2016 Stormberg, Lindex og 2XU har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #5 Del Skrevet 17. januar 2016 49 minutter siden, Kirby skrev: Stormberg, Lindex og 2XU har. Har du link til Lindex sin? Jeg finner ikke.. Anonymkode: 3eb27...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 17. januar 2016 #6 Del Skrevet 17. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du link til Lindex sin? Jeg finner ikke.. Anonymkode: 3eb27...a64 http://www.lindex.com/no/dame/mom/overdeler-underdeler/7370184/MOM-treningstights/?styleId=84036717 http://www.lindex.com/no/dame/mom/overdeler-underdeler/7300765/MOM-Leggings/?styleId=71185527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epleskall Skrevet 17. januar 2016 #7 Del Skrevet 17. januar 2016 Jeg kjøpte bare vanlig treningstights på HM. De er såpasse elastiske og løse at de holdt gjennom hele svangeskapet. Litt løsere og lengre topper over. Billig og fint, veldig greit når det lun brukes noen måneder. Trente stort sett kun kondisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 17. januar 2016 #8 Del Skrevet 17. januar 2016 Brukte mine vanlig treningstights, men brettet ned strikken etterhvert. Veldig fornøyd med H&M og Adidas, mindre fornøyd med Pierre Robert selv om jeg elsker de når jeg ikke er gravid. Brukte også noen korte shortser i joggebuksestoff fra H&M. Nike-singletene mine er lange og fine. Også de basic t-skjortene fra Stormberg - kan trekke de godt nedenfor magen. Jeg jogget ute med hunden og trente til videoer hjemme. Low impact aerobic, yoga og lett styrke. Gjorde også noen gravid-trenings-videoer, men der fikk jeg knapt over hvilepuls så droppa det. Tror ikke jeg trente den siste uken, husker jeg fikk så vonde kynnere bare jeg reiste meg fra sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 17. januar 2016 #9 Del Skrevet 17. januar 2016 Jeg har hørt at disse skal være bra, men har ikke prøvd selv. http://www.x-life.no/manufacturers/boob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #10 Del Skrevet 18. januar 2016 4 timer siden, Kirby skrev: http://www.lindex.com/no/dame/mom/overdeler-underdeler/7370184/MOM-treningstights/?styleId=84036717 http://www.lindex.com/no/dame/mom/overdeler-underdeler/7300765/MOM-Leggings/?styleId=71185527 Takk! 😊 Kan ikke skjønne hvordan jeg ikke fant disse.. Men.. Tusen Takk 😊😊 Anonymkode: 3eb27...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 18. januar 2016 #11 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) 20 timer siden, heipåådeg skrev: Hei. Lurer på om noen har anbefalinger når det kommer til treningstightser for gravide. Min 2XU kompresjonstights tror jeg ikke blir å passe om en liten mnd - så her må garderoben byttes. Også lurer jeg på hvilken trening dere gjorde under graviditet? Hva fungerte for DEG? Hvor hyppig og lenge trente dere? Prøver å få gått 20-25 tusen skritt iløpet av dagen selv, og lett styrketrening - men føler meg veldig sullete. Da intensiteten og belastningen er veldig redusert enn hva jeg trente med tidligere, fordi jeg er redd jeg skal gjøre noe galt .. Så gjerne del dine erfaringer Jeg brukte noen vanlig joggebukser fra HM som ikke var for tight og som hadde knyting og var lav på livet. Ellers så jogget jeg daglig som jeg alltid har gjort under hele svangerskapet. Ble selvsagt noe tregere mot slutten og måtte ha 2-3 tissepauser, men alt i alt var jeg veldig fornøyd med formen. Gikk også masse turer i helgene. Tok også ekstra øvelser for å styrke bekkenet og de øvelsene fortsatte jeg med i noen måneder etter fødselen. Endret 18. januar 2016 av Runforit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå