Gå til innhold

Når familiemedlemmer gjenkjenner deg som bruker ...problemstilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

På et nettforum som dette skriver man under "nick" og derav et ønske om å være tilnærmet anonym. Nå har det seg sånn at man likevel av og til skriver om, eller omtaler saker som familie/venner kan kjenne deg igjen på. Spørsmålet mitt er hvordan man bør behandle denne typen informasjon? 

Har selv en opplevelse av å bli kjent igjen hvor vedkommende har fortalt infoen videre til andre familiemedlemmer hvorpå jeg dertil har fått små stikk som er latterliggjørede og jeg "bare forstår" at dette har de snakket om og ledd litt av bak ryggen min. 

Kanskje på tide å skifte brukernavn? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt, skift brukernavn og anonymisert bedre innleggene dine.

Anonymkode: 94f7f...a50

Skrevet

DEt er ikke så mye å gjøre når man allerede er gjenkjent. Du kan selvfølgelig nekte, for de kan jo mest sannsynlig ikke bevise det.

Ellers, gå videre, lat som ingenting. Skift nick. Skriv om private ting som anonym bruker. Anonymiser personlige historier ved å gjøre om på enkelte ting, som da helst ikke ødelegger poenget med historien.

Anonymkode: 40f41...bd3

Gjest Plastic Heart
Skrevet

Endre detaljer som ikke har betydning for problemstillingen, eller bruk AnonymBruker-funksjonen i de tilfellene hvor du ikke føler det blir anonymt nok. 

Skrevet

Det er ikke noe "store problemstillinger" jeg har skrevet om, men kan selvsagt være anonym under alle svar og innlegg. Det er mer den ekle følelsen av at de ler litt bak ryggen min. Og manglende lojalitet på å holde litt tett,- men det er kanskje for mye forlangt :-)

Skrevet
14 minutter siden, lulle skrev:

Det er ikke noe "store problemstillinger" jeg har skrevet om, men kan selvsagt være anonym under alle svar og innlegg. Det er mer den ekle følelsen av at de ler litt bak ryggen min. Og manglende lojalitet på å holde litt tett,- men det er kanskje for mye forlangt :-)

Ekkelt..hadde skifta nick tror jeg.

Anonymkode: 5948e...67f

Skrevet
47 minutter siden, lulle skrev:

Det er vel du som har vært illojal og ikke holdt tett hvis du har skrevet om gjenkjennelige problemer her inne.

Anonymkode: adeb1...37c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...