Gå til innhold

har så lyst på en til! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har såååå lyst på en baby til. Hadde bestemt med å vente leeeenge med en eventuell nr. to, men nå kribler det sånn i magen at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Frøya er 15 mnd, så hun ville være to år da. Husker ikke lenger alle de mange argumentene jeg hadde for å vente med nr. to.... oooooh. Det begynte for tre- fire mnd siden da jeg trodde jeg kanskje var blitt gravid. Da fantaserte jeg så mye om det at jeg ble skuffet når graviditettesten slo ut som negativ. Siden det har jeg vært helt solgt. Selv om jeg prøver å slå det fra meg. . . . . . Tenker så mange positive tanker, og føler så mange positive følelser i forhold til det å bli gravid igjen nå! Jeg vet ikke om jeg er fornuftig eller ikke!? Noe råd eller erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Hvis du har så lyst på et barn til nå, hvorfor ikke bare sette i gang?? 2 år mellom barna er jo helt ypperlig, spør du meg! Tenk så masse glede de kan få av hverandre! Hvor står pappaen i dette, da?

Skrevet

Han syns det er spennende å tenke på det han og.... :ler:

Skrevet

Om du orker, vil, har far med og har råd så kjør på da vel!

Skrevet

Vel, økonomien er ikke akkurat den beste. Hvis de fjerner kontantstøtten vil det bli problematisk.. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Økonomien kan jeg ikke gi råd om, men en ting vet jeg sikkert; to år mellom barna er ypperlig! De to eldste mine er det to år mellom og gjett om de har et godt forhold! For meg som er enebarn så blir dette med økonomi et litt lite vesentlig spørsmål oppi det hele...det ordner seg vel alltids..?

Dere høres jo veldig klar ut for dette begge to, ønsker dere lykke til! :)

Skrevet

Synes selv 2 år imellom er akkurat passe, den eldste min er 2 1/2 og yngste er snart 10 mnd. De har mye glede av hverandre allerede, moro å se hvordan storesøster "hjelper til" og passer på lillesøstra si. Og minstejenta ser allerede opp til storesøster og stråler som en sol når hun får oppmerksomhet fra henne.

Vi har heller ikke verdens beste økonomi, men vi klarer oss. Har ikke råd til å skjemme bort barna med matrielle ting, men kjærlighet har vi masse av! :kose:

Skrevet

Økonomien vår er totalt avhengig av kontantstøtten. Men sannsynligheten for at den går bort er vel liten? Tenker på barnenavn dagen lang ennå jeg, og håper at jeg har blitt gravid selv om jeg går på minipilla :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Økonomien vår er totalt avhengig av kontantstøtten. Men sannsynligheten for at den går bort er vel liten? Tenker på barnenavn dagen lang ennå jeg, og håper at jeg har blitt gravid selv om jeg går på minipilla  :wink:

Hva gjør dere da om den blir tatt bort? Jeg mener selv om dere ikke får et barn til nå?

Skrevet

Vi håper på å få bostøtte neste semester..

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok, var ikke frekt ment. Jeg bare lurte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...