Gå til innhold

Du må bytte yrke i dag

Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella

Ja, hva ville du valgt? Jeg ville valgt å være kreativ producer med musikkvideo! Noe helt annet enn det jeg gjør av profesjon i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du sånn med forbehold om at man faktisk får jobb med det man velger?:P Da ville jeg i såfall valgt å enten jobbe som forfatter, eller med animasjon/film:P Driver kun med det på hobbybasis, jobber nå i helsevesenet:P

Anonymkode: a6cb9...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du sånn med forbehold om at man faktisk får jobb med det man velger?:P Da ville jeg i såfall valgt å enten jobbe som forfatter, eller med animasjon/film:P Driver kun med det på hobbybasis, jobber nå i helsevesenet:P

Anonymkode: a6cb9...002

Helt uten forbehold, ja 😃 Spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg blitt enten bibliotekar ved et universitet eller annet spennenede fagbibliotek. Eventuelt arkivar!

Anonymkode: 79db1...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg ferdigutdannet enda, men jeg ville blitt kirurgisk sykepleier hvis jeg skulle begynt å studere på nytt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Forfatter.

(Forutsetter her at jeg hadde kunnet livnære meg som det. I realiteten ville det nok gått heller dårlig. )  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke å bytte yrke (antar at du bare mener utdannelsen da?)  om man ikke får med flere års reell arbeidserfaring i tillegg. Det er min dyrekjøpte lærdom. 

Men om jeg hadde kunnet bytte både erfaring og utdannelse hadde jeg valgt å heller ha hatt utdannelse innen sosionom, helsesekretær med erfaring med DIPS, eventuelt ha gått salg og service på vgs. Det er der jobbene ligger i dag virker det som.

Såret og skuffet, nesten arbeidsledig person her ja.

Anonymkode: d6871...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man velge pensjonist, bare i ung, frisk kropp og med høyere lønn?

Anonymkode: 358e6...171

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...