Gå til innhold

Natuzzi-sofaer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har noen erfaringer med Natuzzi-sofaer? De er rimelige, og jeg lurer på kvaliteten...

Selges hos Living og andre enkeltstående butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

HAr to tre setere i mørkegrønt stoff. Slike som du kan legge ned de ytterste setene som en stress less. KJøpte de for 4 år siden for 23000. Vært veldig fornøyd med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr to tre setere i mørkegrønt stoff. Slike som du kan legge ned de ytterste setene som en stress less. KJøpte de for 4 år siden for 23000. Vært veldig fornøyd med de.

De høres ut til å være likedan som våre.

Veldig godt fornøyd med dem!

Har også en skinnsalong fra Natuzzi, den er like fin og god å sitte i etter tre år.

Eksen min har en Natuzzi i skinn, den er flott og god etter 6-7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mine Natuzzi-sofaer i 5-6 år. De var slett ikke rimelige (synes jeg da), men de er verd hver krone. Gode å sitte i og pene å se på.

Mine er i et grønt vevet stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Har skinnsofa fra Natuzzi, har hatt den i 2 år, tre og toseter, prisen var ikke lav akkurat, men den er like flott nå som da jeg kjøpte den. Men det krever litt stell av skinn, smører den inn ganske ofte. Anbefales !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har også Natuzzi i grønt stoff, ser ut som den er populær. Veldig fornøyd med mine ja. Har vel hatt dem i 6 år nå. Mine var ikke så fryktelig dyre da, men det er ikke sånne man kan legge ned setene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var kjempeuheldige med vår for en del år tilbake! Revnet i sømmen etter kort tid og ble også helt skeive. Tilslutt tok de begge sofaene i retur og vi fikk kjøpe nye - men da valgte vi annet merke! Disse var i stoff. Kjempeskuffet! Men heldigvis forståelse og service der vi kjøpte de!

Klems Charmina

:babyjente: 30 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en skinnsofa fra natuzzi. Vil si som Lea at jeg syns heller ikke at de er rimelige. Betalte 39939,- for vår. Kvaliteten kan jeg ikke si noe på enda da vi bare har hatt den i 4 mnd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...