nytid Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Jeg og typen begynte å snakke om en serie som gikk på tven sent 90 tallet tidlig 2000 tallet, den handlet om ungdommer som levde i "fremtiden" tror de fremstilet 2013-2017 (ikke helt sikker), de hadde veldig rare klær, mange med dreads og neonfargede klær. Dey hadde vell vært noe form for katastrofe siden det ikke var noen voksne igjen, og en ungdommsgjeng styrte stedet. De bodde på kjøpesentre og hadde lite mat.. dette er det vi husker fra serien, gikk på tv i 14-17 tiden en gang håper noen kan hjelpe, har prøvd å google så godt jeg kan, men ingenting som kommer opp
Sinsiew Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 http://www.imdb.com/title/tt0274988/ The Tribe. Må være den
nytid Skrevet 17. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2016 åh, tuuusen takk! holdt på å bli gal flotte mennesker, nå kan jeg endelig legge meg å sove 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 21 minutter siden, nytid skrev: åh, tuuusen takk! holdt på å bli gal flotte mennesker, nå kan jeg endelig legge meg å sove Flott serie, så den selv som ungdom Bare synd den enda på en cliffhanger Anonymkode: 7b80b...7b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå