Gjest Møremor Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Du som mobbet noen/ utestengte noen, og har sluttet - hva var det som fikk deg til å slutte? Snakket foreldrene dine med deg, måtte du bytte skole, var det noe som skjedde som fikk deg til å få opp øynene? Hvorfor mobbet du? Var foreldrene dine slike som snakket stygt om andre, fikk du ikke nok oppmerksomhet fra dem, hadde du dårlig selvfølelse? Hadde vært interessant å få vite litt om bakgrunnen til at noen blir mobbere, og hva som fikk dem til å endre oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Jeg ville slippe unna, fordi jeg ble mobbet på en annen skole så tok jeg en ny rolle på en ny skole. Fordi vennene mine var gale, så ga jeg faen. Jeg endte i konfliktrådet, og det var først da foreldrene mine ble klar over det. Jeg gikk mye under radaren. Jeg var vel den verste typen mobber, fordi jeg visste akkurat hvordan det var og egentlig pleide jeg å være en som stod opp for andre. Anonymkode: 716a8...56c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Fordi jeg ble eldre og klokere. Anonymkode: 0f466...65a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #4 Skrevet 1. februar 2016 Noen andre som har vært mobbere, og som vil si hva som fikk dem til å ta til vett? Anonymkode: 5d255...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå