AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 !Overskriften! Om ikke, ville du kjøpt Brannteppe/Førstehjelpsskrin for 199kr hver for å støtte russegruppe? Hvis ikke, hva tenker du vil lønne seg å selge for å skaffe penger? Vi er 5 jenter. Jobb før sommeren er ikke et alternativ for noen av oss pga. skole (bortsett fra dugnadsjobber i helger) Anonymkode: bdb31...88c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: !Overskriften! Om ikke, ville du kjøpt Brannteppe/Førstehjelpsskrin for 199kr hver for å støtte russegruppe? Hvis ikke, hva tenker du vil lønne seg å selge for å skaffe penger? Vi er 5 jenter. Jobb før sommeren er ikke et alternativ for noen av oss pga. skole (bortsett fra dugnadsjobber i helger) Anonymkode: bdb31...88c Nei.Fordi jeg allerede har dette i huset. Ja. Hvis jeg ikke hadde det allerede, og det dere selger er av god kvalitet Men: Rimelig er ikke den prisen dere selger det for, ettersom bl.a. Ikea solgte slike ting mye rimeligere den gangen jeg kjøpte (for få år siden). Vet ikke om de lengre har disse varene i sortimentet Anonymkode: 010f5...a4f 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Ja har begge deler. Og nei, jeg vil ikke kjøpe noe som helt fra russen (eller andre som kommer på døra) uansett hva det er. Alle disse som selger toalettpapir, kjeksbokser etc, de får kun beholde småpenger selv mens de som står for varene sitter igjen med mesteparten. Selger dere lodd på den lokale forretningen med egne premier er sannsynligheten større for kjøp fra meg. Gjøre småærender for peng, like så. Malingsjobber, samle tomflasker og slikt. Anonymkode: 41d3b...9e0
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei.Fordi jeg allerede har dette i huset. Ja. Hvis jeg ikke hadde det allerede, og det dere selger er av god kvalitet Men: Rimelig er ikke den prisen dere selger det for, ettersom bl.a. Ikea solgte slike ting mye rimeligere den gangen jeg kjøpte (for få år siden). Vet ikke om de lengre har disse varene i sortimentet Anonymkode: 010f5...a4f Joda, de har fremdeles branntepper til salgs til en mye bedre pris. Hvor store er brannteppene som dere tenker å selge, TS? Anonymkode: 010f5...a4f 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joda, de har fremdeles branntepper til salgs til en mye bedre pris. Hvor store er brannteppene som dere tenker å selge, TS? Anonymkode: 010f5...a4f 1.2m x 1.2m. Problemet er at alt vi har mulighet til å selge er lite interessant for folk, tydeligvis Vi har spurt om flere ting vi kan selge, men ingen er interesserte og vi står igjen forvirra og frustrert. TS Anonymkode: bdb31...88c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #6 Skrevet 16. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1.2m x 1.2m. Problemet er at alt vi har mulighet til å selge er lite interessant for folk, tydeligvis Vi har spurt om flere ting vi kan selge, men ingen er interesserte og vi står igjen forvirra og frustrert. TS Anonymkode: bdb31...88c Hva med å prøve å gjøre småjobber for folk, som en annen her foreslo? Dørsalg er dessuten forbudt flere steder (i flere borettslag) Anonymkode: 010f5...a4f 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #7 Skrevet 16. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med å prøve å gjøre småjobber for folk, som en annen her foreslo? Dørsalg er dessuten forbudt flere steder (i flere borettslag) Anonymkode: 010f5...a4f Vi tenkte egentlig ikke på dørsalg, men henge lister med tlfnummer etc så folk kan kontakte oss, for å se om de er interesserte, også bestille... Men jo småjobber kan funke, bare litt vanskelig nå som det er masse snø over alt... Vi har tenkt litt på å selge vafler da Anonymkode: bdb31...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå