Ab85 Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Jeg har et barn fra før av, brukte ca 1 1/2 år før spira satt. Hadde utrolig ustabile sykluser, var til legen og skulle få utredning, men i denne vente perioden ble jeg gravid på den naturlige måten. Etter fødselen hadde jeg to,tre ganger normal lengde på syklus, begynte på minipille,men gikk på det bare i ca 3 måneder. Sluttet på den og fikk ikke mensen igjen før 8 måneder etter! Hadde da en vanlig mensen,tenkte at nå løser det seg,men neste mensen kom ikke før i juni, så september, så desember, det var siste gang med mensen. Altså bare 4 ganger med mensen på et år. Har et sterkt ønske om et barn til, men det er umulig å planlegge når jeg ikke vet om jeg har mensen eller eggløsning om en måned eller tre. Skal til legen på mandag for å ta celleprøve, og igjen ønske om utredning for svært sjeldent mensen. Er så redd for hva som er feil med meg, og at jeg ikke skal kunne få et barn til. Har ingen smerter, ingen små blødninger, har ofte noe jeg tror er eggløsning, men da skal visst mensen komme 2 uker etterpå, å det gjør den jo ikke. Så har ikke begynt å prøve skikkelig heller, siden det er håpløst med så ustabile sykluser. Er i starten av 30 årene, så kan vel ikke være overgangsalder heller. Har mange symptomer på pcos, så håper det finnes medisiner som kan få i gang en normal syklus. Noen som har det sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå