Gå til innhold

liten penis, sier HAN!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en elsker. Som har så store komplekser for sin penis at jeg blir GAL!  

Vi har hatt fantastisk sex i nermere ett år nå. Men fantastisk, mener jeg utrolig deilig sex med mye variasjon.

Men! Han mener selv han har liten & tynn penis. Jeg sier jeg er stor fornøyd og kunne ikke tenke meg noen annen. Har trygget han 1000 ganger + men er som han ønsker at jeg skal si penis hans er liten! Dette er ett problem,blir regelmessig tatt opp når vi ikke er med hverandre. Holder på å bli sprø! Hvordan har det seg at han ikke faller til ro med at han er perfekt for meg?  Så usikker at det overskygger mye annet. Hinter å spørre om hvilke str jeg har vært borti før. Skjønner det ikke?  Å antall sex partnere kan jeg telle på en hånd så er ikke det heller. 

Han har ikke stor. Ca 10 cm stiv?! 

Spiller Ingen rolle for meg, Hvorfor gjør det det for han?

Har kun uttrykk at jeg er fornøyd! 

Anonymkode: ff167...cda

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok ikke det hjelpe uansett hva du sier dessverre. Når denne tanken først har satt seg er den vanskelig å bli kvitt, selv om du aldri så mye forsikrer han om at han er veldig god for deg. Jeg er selv en mann med samme problem, og selv om den er 15-16 cm så er jeg nok ganske usikker på den og meg selv, noe som har ført til at jeg ikke lenger ønsker å ha sex. Når det bare er press om å prestere og størrelse så har jeg funnet ut at jeg ikke gidder. 

Anonymkode: 5d0a3...cc8

• Liker 2
Skrevet

Han er ekstremt usikker på penisstørrelsen sin. Du får spørre han om han tror du lyver når du sier at dere har deilig sex, og i så fall at det er en fornærmelse mot deg. Kanskje han tenker seg litt om da?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok ikke det hjelpe uansett hva du sier dessverre. Når denne tanken først har satt seg er den vanskelig å bli kvitt, selv om du aldri så mye forsikrer han om at han er veldig god for deg. Jeg er selv en mann med samme problem, og selv om den er 15-16 cm så er jeg nok ganske usikker på den og meg selv, noe som har ført til at jeg ikke lenger ønsker å ha sex. Når det bare er press om å prestere og størrelse så har jeg funnet ut at jeg ikke gidder. 

Jeg synes det er leit når jeg hører noen si det du gjør. Det finnes så utrolig mange kvinner der ute som ville synes du var mer enn bar nok. Og de få som påstår de trenger noe mer, får bare finne seg menn med store redskaper, så kan vi andre finne oss menn vi elsker uansett.
At noen vil bytte ut drømmemannen for noen cm med pikk er over min forstand. 

Anonymkode: 5e228...b6d

• Liker 10
Gjest Blomsterert
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en elsker. Som har så store komplekser for sin penis at jeg blir GAL!  

Vi har hatt fantastisk sex i nermere ett år nå. Men fantastisk, mener jeg utrolig deilig sex med mye variasjon.

Men! Han mener selv han har liten & tynn penis. Jeg sier jeg er stor fornøyd og kunne ikke tenke meg noen annen. Har trygget han 1000 ganger + men er som han ønsker at jeg skal si penis hans er liten! Dette er ett problem,blir regelmessig tatt opp når vi ikke er med hverandre. Holder på å bli sprø! Hvordan har det seg at han ikke faller til ro med at han er perfekt for meg?  Så usikker at det overskygger mye annet. Hinter å spørre om hvilke str jeg har vært borti før. Skjønner det ikke?  Å antall sex partnere kan jeg telle på en hånd så er ikke det heller. 

Han har ikke stor. Ca 10 cm stiv?! 

Spiller Ingen rolle for meg, Hvorfor gjør det det for han?

Har kun uttrykk at jeg er fornøyd! 

Si at du nekter å høre mer på det. Det er fra nå et ikke-tema! Så sier du at om han ikke kan respektere det så synd for ham. Sett deg i respekt på den måten. Han er jo bare slitsom med dette maset,og det er jo det han bør tenke på,og ikke penisen! 

Skrevet

Jeg synes det er leit når jeg hører noen si det du gjør. Det finnes så utrolig mange kvinner der ute som ville synes du var mer enn bar nok. Og de få som påstår de trenger noe mer, får bare finne seg menn med store redskaper, så kan vi andre finne oss menn vi elsker uansett.
At noen vil bytte ut drømmemannen for noen cm med pikk er over min forstand. 

Anonymkode: 5e228...b6d

Joda, rent rasjonelt så vet man jo kanskje det, men som sagt - når tanken har satt seg så er den vanskelig å bli kvitt. Det gjør noe med deg over tid og jeg regner nå med å være singel livet ut, og det har gått så mange år nå at det nok er for sent å gjøre noe med dette. Heldigvis holder jeg meg opptatt på en rekke andre arenaer i livet, så jeg behøver heldigvis ikke tenke så mye på dette fra dag til dag. 

Men jeg unner ingen å havne i samme fella som meg. Det er et kinesisk ordtak som jeg ikke huske ordrett, men det går ut på at man ikke skal la kråkene som setter seg på taket bygge reir, i betydning av at flyktige tanker er normalt, men man bør ta tak i dem før de setter seg. Dessverre lærte jeg viktigheten av dette i etterkant. 

Skrevet
19 minutter siden, Blomsterert skrev:

Si at du nekter å høre mer på det. Det er fra nå et ikke-tema! Så sier du at om han ikke kan respektere det så synd for ham. Sett deg i respekt på den måten. Han er jo bare slitsom med dette maset,og det er jo det han bør tenke på,og ikke penisen! 

Enig.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler psykolog. Med mindre den er ekstremt tynn, da kan du kanskje ha et poeng.

Anonymkode: b39dd...ba8

• Liker 3
Skrevet

Han har jo rett i at han har liten penis. Jeg har i likhet med ABen over en ganske gjennomsnittlig størrelse på snurrebassen og har alltid akket meg over at den er for liten. Det er jo såklart teit å ha mindreverdighetskomplekser over noe som er helt gjennomsnittlig, men dette er jo ikke akkurat et valg jeg har tatt. Jeg har heller ikke lyst til å ha sex med noen.

Uansett, du kan ikke si noe som fikser situasjonen. Du kan bare si at den er stor nok for deg, hvilket han ikke vil tro på og hvilket uansett ikke gjør penisen hans noe større, eller du kan si at den er liten, hvilket han allerede vet og hvilket såklart heller ikke gjør penisen hans noe større.

Forsøk å få størst mulig fokus på nytelsen ved akten og minst mulig på hvordan organene ser ut, er vel det eneste tipset jeg kan komme med. Han synes vel at sexen er god han også, selv om penisen er liten?

Anonymkode: c7fec...f77

Skrevet

TS

Har sagt at det Ikke er noe å diskutere. Det godtar han.... en ukes tid!

Har spurt om han ikke stoler pmeg når jeg sier det. Joda sier han.

Veldig synd for det preger han på andre måter også er jeg temmelig sikker på. Feks når jeg er ute på byen med venninner,trenger han oppdateringer.

Han sier han er livredd å miste meg,men ønsker pr nå å bare være elskere, hvilket passer meg bra også.

Jeg er 26 og han er 40 år. Jeg er noe mer eksperimenterende enn han. Men ikke noe som omhandler mer enn oss 2. Kan dette spille inn? Jeg er veldig forsiktig med hva jeg foreslår. Ettersom til og med olje var nytt for han.

AaAkk en fantastisk elsker, og nei,str har ikke noe å si. 

Skrevet

TS

Er også ett ordtak som sier:

Det hjelper lite med en BMW i garasjen når man ikke kan kjøre 😉

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Har sagt at det Ikke er noe å diskutere. Det godtar han.... en ukes tid!

Ikke si "du har stor nok penis, så dette er ikke noe å diskutere". Si "det er slitsomt å høre på deg sutre over penisen din hele tiden så dette er ikke noe å diskutere" eller noe i den duren. Gjenta det hver gang han sutrer, han skal føle at det er kjipt å sutre og ikke føle at du trøster han.

• Liker 4
Skrevet

TS

Han sier han er fornøyd, og ønsker mer og oftere sex. Han sier han aldri har hatt slik sex før. Bare" 5 minuttere".

Vi ligger i sengen samnen å gjøre altmulig i times vis:fnise:

Vi har en svært åpen dialog om sex og hva vi liker,sikkert derfor det er lett for han å klage seg over penis str da:dry:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Han sier han er fornøyd, og ønsker mer og oftere sex. Han sier han aldri har hatt slik sex før. Bare" 5 minuttere".

Vi ligger i sengen samnen å gjøre altmulig i times vis:fnise:

Vi har en svært åpen dialog om sex og hva vi liker,sikkert derfor det er lett for han å klage seg over penis str da:dry:

Vel, for hva det er verdt så har han jo i det minste sex (med deg) så han forsøker i det minste, kanskje jobber han hardt for å komme over det, noe jeg selv skulle ha gjort...

• Liker 1
Skrevet

TS 

Ja han prøver nok stakkars....

Å det bør du også gjøre. Du går glipp av mye ved å tro kvinner bare er ute etter store redskaper! 

Jeg har hatt sex med en med stor penis, det det gav meg var 2 min inn ut ferdig. Wtf?! 

Sex er så mye mer. Kan nevnes at jeg aldri før han her har kommet ved å sitte oppå:fnise:

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Tenker nøyaktig det samme som deg.

Anonymkode: 24c0c...5b5

Skrevet

TS 

Ja han prøver nok stakkars....

Å det bør du også gjøre. Du går glipp av mye ved å tro kvinner bare er ute etter store redskaper! 

Jeg har hatt sex med en med stor penis, det det gav meg var 2 min inn ut ferdig. Wtf?! 

Sex er så mye mer. Kan nevnes at jeg aldri før han her har kommet ved å sitte oppå:fnise:

Tja. Det er nok uansett for sent for min del. Alt jeg kan gjøre er å fokusere på andre deler av livet og råde andre til å ikke sette seg fast i den samme fella. 

Skrevet

TS

Hvorfor Er det slik? 

Er komplekser bland menn utbredt?  Og ødelegger selvbildet,å påvirker dere,ikke bare på det seksuelle plan?

Ville dere avslått en vakker kvinne pga dette? 

Skrevet

Fyren har en mikropenis.

Noe du kommer til å innse når du får mer erfaring med bedre utstyrte menn

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Hvorfor Er det slik? 

Er komplekser bland menn utbredt?  Og ødelegger selvbildet,å påvirker dere,ikke bare på det seksuelle plan?

Ville dere avslått en vakker kvinne pga dette? 

Hvor utbredt det er skal jeg ikke uttale meg for sikkert om, men jeg antar at det gjelder en del. For min del har det nok ødelagt litt mer enn bare de seksuelle ja, det har også smittet over på andre områder i livet. Jeg er rett og slett en mer sint person enn før, og har kanskje blitt litt mer kjepphøy når noen iblant har prøvd å sjekke meg opp. Når jeg uansett ikke ønsker å innlede noe, så tar jeg meg selv i å være litt frekk, kanskje litt manipulerende også. Elsker å leke med kvinner som sjekker meg opp, f. eks. ved å dikte opp en eller annen syk historie som sjokkerer henne. Kanskje t.o.m. forsøke å trykke henne litt ned, føler jeg får en viss kontroll over situasjonen. Huff, kanskje jeg er i ferd med å bli en maktsyk gal mann...

Men du har nok ikke lyst til å treffe meg på byen for å si det sånn ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...