Gå til innhold

Spørsmål til dere menn om teksting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nok et spørsmål om denne tekstinga :P

Har holdt på med en fyr nå i et par mnd og i begynnelsen så tekstet vi nesten 24/7, mens nå merker jeg at det er betraktelig mindre. Før var det 50/50 hvem som tok initiativ, mens når føler jeg at det er mest meg. Han svarer relativt fort, men jeg merker at samtalene ikke er like lange som de en gang var. Jeg ønsker ikke å lage en big deal ut av dette, men er det slik at dere menn ikke føler behovet for å tekste like mye som oss jenter når man liksom har holdt på en stund?

Anonymkode: c085f...137

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok lite med kjønn å gjøre. I de fleste relasjoner er det en som er mer gira enn den andre. I dette tilfellet er du mest gira. Jeg har selv vært på begge sider.

Anonymkode: b6f2a...7e2

• Liker 2
Skrevet

Hva tekster dere om da? Man pleier jo å treffes mer og smse mindre etterhvert. 

Anonymkode: 7b013...4fd

Skrevet

Noen er bare ikke så glad i å skrive meldinger. Helt i begynnelsen gjør man det kanskje for å holde oppe interessen og knytte bånd, men deretter er ikke disse meldingene så viktige for alle. Det er egentlig umulig for oss å si.

Anonymkode: 1d4b9...b74

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tekster dere om da? Man pleier jo å treffes mer og smse mindre etterhvert. 

Alt og ingenting. Litt forskjellig fra dag til dag. :) Jeg vet han liker meg, men han bor et 4-5 timer unna så det er ikke alltid så lett å treffes. Blir av og til litt usikker når han ikke virker så gira på å prate.. Prøver å si til meg selv at jeg må slutte å overtenke, men det er ikke så lett.

TS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt og ingenting. Litt forskjellig fra dag til dag. :) Jeg vet han liker meg, men han bor et 4-5 timer unna så det er ikke alltid så lett å treffes. Blir av og til litt usikker når han ikke virker så gira på å prate.. Prøver å si til meg selv at jeg må slutte å overtenke, men det er ikke så lett.

TS

Men dater dere i det hele tatt?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dater dere i det hele tatt?

Vi datet en stund før han flyttet og har jo fortsatt etter det men det blir jo naturligvis ikke så ofte som før. Vi pleide å se hverandre typ daglig.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi datet en stund før han flyttet og har jo fortsatt etter det men det blir jo naturligvis ikke så ofte som før. Vi pleide å se hverandre typ daglig.

Dersom dere bor for langt unna hverandre til å treffes regelmessig har jo dette allerede sine begrensninger. Da blir du mer tidsfordriv, og smsing blir selvsagt kjedelig.

Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
Skrevet

Jeg er jente, men syns det er drepende kjedelig å tekste. De fleste jeg har datet har kommentert hvor dårlig jeg er på det. For min del er det faktisk bedre å ringes en halvtimes tid om kvelden, enn å tekste igjennom flere timer. Ofte er jeg jo emd folk og vil ikke være uhøflig heller.

Anonymkode: cc512...d01

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...