Gjest Ethereal Skrevet 11. oktober 2004 #1 Skrevet 11. oktober 2004 HVORFOR i huleste er balsamflaskene alltid mindre enn shampoflaskene? :evil: jeg ender bestandig opp med å bruke opp balsamen lenge før shampoen, og må kjøpe ny balsam. Når jeg så har brukt opp shampoen, har jeg balsam igjen..... Jeg vil ha synkroni!!! og ja, jeg har stått opp med galt bein i dag...
Chihiro Skrevet 11. oktober 2004 #2 Skrevet 11. oktober 2004 Fordi det ikke skal være så enkelt å være en moderne kvinne med vakkert hår! Selv har jeg stort sett motsatt "problem", både jeg og mannen bruker shampo, men bare jeg bruker balsam (og ikke hver gang heller) så shampoen ryker alltid først. Har ikke annet råd enn at jeg pleier å kjøpe literstønner med begge deler fra LF (redken clear moisture). Akk, det er hardt å leve...
Gjest Ethereal Skrevet 11. oktober 2004 #3 Skrevet 11. oktober 2004 Kunne jeg bare fått tak i litersflasker av Kerastase Resistance...Til en OK pris....
Miss-X Skrevet 11. oktober 2004 #4 Skrevet 11. oktober 2004 HVORFOR i huleste er balsamflaskene alltid mindre enn shampoflaskene? :evil: jeg ender bestandig opp med å bruke opp balsamen lenge før shampoen, og må kjøpe ny balsam. Når jeg så har brukt opp shampoen, har jeg balsam igjen..... Jeg vil ha synkroni!!! og ja, jeg har stått opp med galt bein i dag... Akkrat det der har jeg irritert meg grønn over et par ganger også :evil: :evil: :evil: Har bestilt en litersflaske med Redken Allsoft balsam fra LF, så får vi se hvor lenge den varer..... Ellers så har jeg en stygg mistanke om at det er et salgstriks :-?
Suzy Skrevet 11. oktober 2004 #5 Skrevet 11. oktober 2004 Det der har irritert meg og! Jeg bruker jo dobbelt så mye balsam som shampo! Det er garantert et salgstriks...
Carmen_ Skrevet 11. oktober 2004 #6 Skrevet 11. oktober 2004 Dette irriterer meg også. Syns egentlig balsam flasken burde være større enn shampoen jeg
Gjest the imp Skrevet 11. oktober 2004 #7 Skrevet 11. oktober 2004 Joico og KMS har balsam som er like store som shampoen
Suzy Skrevet 11. oktober 2004 #8 Skrevet 11. oktober 2004 Joico og KMS har balsam som er like store som shampoen Det var nok et argumnet på vektskålen til meg som har lyst til å prøve KMS
Gjest Lilleulv Skrevet 11. oktober 2004 #9 Skrevet 11. oktober 2004 hm helt motsatt av meg det... Jeg bruker bare litt balsam ytterst i håret, ellers blir håret mitt så glatt og tungt. Det går vanligvis 2 sjampoflasker pr balsamflaske hos meg
starie Skrevet 11. oktober 2004 #10 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har begge deler like lenge jeg.. Shamponerer jo håret to ganger, og noen ganger bruker jeg kur i stedet for balsam.
Gjest Ethereal Skrevet 11. oktober 2004 #11 Skrevet 11. oktober 2004 Hvis jeg vasker håret to ganger, er fargen forsvunnet før jeg vet ordet av det (har knallrøde effekter i svart hår, og det røde må friskes opp nesten hver uke). KMS liker jeg ikke i det hele tatt, akkurat som å vaske håret i zalo (brukte det før).
Suzy Skrevet 11. oktober 2004 #12 Skrevet 11. oktober 2004 KMS liker jeg ikke i det hele tatt, akkurat som å vaske håret i zalo (brukte det før). Ikke ødelegg da! :-? Jeg har brukt Silker spray og den er helt super og da trodde jeg kanskje shampoen var like fin
Gjest Ethereal Skrevet 11. oktober 2004 #13 Skrevet 11. oktober 2004 Neida, skal ikke ødelegge Jeg liker stylingproduktene til KMS, men der stopper det. Silker shampo/balsam var helt OK, men gir ikke noe særlig næring til håret. De glatter kun ut, og passer best for normalt hår. Men hvis håret ditt er ufarget, ukomplisert osv.... Frisøren jeg går hos, skiftet fra KMS til Sebastian (ikke uten grunn, sier hun)
Suzy Skrevet 11. oktober 2004 #14 Skrevet 11. oktober 2004 Hm... da blir det sannsynligvis plan B... har nemlig tenkt på å kjøpe Kerastase Sahmpo/balsam og KMS stylingprodukter Klarer ikke bestemme meg og vil ha "alt". Jeg har tørt hår nå (lyst og sommerslitt), men ikke farget eller noe...
Gjest Genevieve Skrevet 11. oktober 2004 #15 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg bruker 2 fl. balsam pr. 1 fl. shampoo så når jeg bestiller fra Lookfantastic kjøper jeg alltid 2 fl. balsam. Men ja, det er irriterende at de ikke kan lage shampoo/balsam i samme størrelse.
Gjest Ethereal Skrevet 11. oktober 2004 #16 Skrevet 11. oktober 2004 Bra det ikke bare er meg det gjelder...
Gjest Lilleulv Skrevet 11. oktober 2004 #17 Skrevet 11. oktober 2004 Bra det ikke bare er meg det gjelder... Greit nok det, men nå begynner nesten JEG å føle meg unormal da :o
Gjest Ethereal Skrevet 11. oktober 2004 #19 Skrevet 11. oktober 2004 Greit nok det, men nå begynner nesten JEG å føle meg unormal da :o Ikke noe er som å få bekreftet sin normalitet på bekostning av andre
Suzy Skrevet 11. oktober 2004 #20 Skrevet 11. oktober 2004 Ikke noe er som å få bekreftet sin normalitet på bekostning av andre Oh yesss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå