Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg som ikke har internett lurte på om jeg vill finne en slankekur som heter fjortendagerskuren. Den besto av msse egg og grapefrukt. Jeg har søkt og lett men finner den ikke. Er det noen som har denne og kan sende den til meg i en mail eller PM.

Min venninne skulle i bryllup (blant annet mitt) og hadde lyst til å prøve denne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går nå på en trettendagerskur, kan det være den samme? Spiser masse egg og biff, og det er rett og slett pyton! Men hvis jeg blir tynnere av det skal jeg vel holde ut...

Skrevet

Har sendt deg en PM Tuji

Gjest natalis
Skrevet

Noen som har erfaringer om denne kuren her? Har lest og hørt om den selv, men ikke noe mer... :roll:

Skrevet

Jeg går på kuren nå. Er på sjette dagen, og har gått ned 1,5 kilo. Min svigermor tok nettopp kuren, og gikk ned 7 kilo. Det meste forsvinner på slutten av kuren. Det er ingen tvil om at man går ned i vekt, men det er nok viktig å passe på så man ikke går opp igjen. Kuren skal visstnok forandre stoffskiftet og forbrenningen slik at man ikke legger på seg på to år, men det tar jeg med en klype salt.

Har vært utrolig humørsyk de siste dagene, og tenker på mat hele tiden. Det er en skikkelig tøff kur, men når man vet resultatet blir man motivert.

Gjest Lasse, Ikke innl.
Skrevet

Tar man av sef mer enn 3 kg på to uker VIL kroppen prøve å få det tilbake når man er ferdig med kuren....

Det finnes INGEN snarveier mht slanking!!!

Skrevet

I know. Vil bare få en flying start på mitt nye og bedre liv, som selvfølgelig skal bestå av mosjon og sunt kosthold. :D

Skrevet

Er det noen som kan legge kuren ut på denne siden? Har vært moro å sett om det er noe jeg kunne ha klart å presse meg igjennom?? :blunke:

Skrevet

Jeg har den her foran meg nå. Er det lov å legge ut slikt?

Skrevet

Kanskje du kan sende den på PM, hvis det ikke er lov å legge den ut offentlig? :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...