Gå til innhold

Hva gjør du i kveld?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I kveld er jeg hjemme alene, så nå går det i gamle slagere som s club 7 og vengaboys mens jeg er inne på kg 😂

Anonymkode: a4272...2f2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig å lese hva dere holder på med. Jeg er selv antisosial i kveld, men syns det er koselig å lese hva folk her inne driver med :)

Anonymkode: 56b37...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på TV og koser meg med godis. Mannen er ute og drikker øl med en kompis og kidsa er opptatt med sitt. 

Helt. Nydelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg glugg i hjel med David Bowie på nrk2. :) Fantastiske mannen. Trist at han er borte, men musikken lever for alltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld slasker jeg. Sitter godt plantet under dyna foran TV'en og koser meg med netflix og iskald cola. Å tilbringe tid med KG-brukerne er mer enn nok sosialt for meg i kveld. :) 

Anonymkode: 74e57...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en øl med en kamerat, men folka han var med var knøttsmå, og jeg følte meg nesten hundre. Fant ut at det var greiere å stikke hjem og holde sofaen. Tenker jeg tar kvelden snart, søvn er egentlig knall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på besøk med foreldrene mine, og nå er det litt strikking, surfing og godterispising før leggetid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere i kveld?

Anonymkode: 56b37...550

Jeg har vært ute med noen venner og spilt shuffleboard. :) Kjempe gøy! Så på bussen hjem fikk sjåføren et illebefinnende slik at ambulansen måtte komme. Fikk ny sjåfør og håper han som fikk det illebefinnende har det bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...