AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Del Skrevet 16. januar 2016 Hva gjør dere i kveld? Jeg sitter her alene. Hadde i utgangspunktet planer i kveld, men fant ut at jeg ville være alene, så nå sitter jeg her og prøver å få meg selv i bedre humør med chips og redbull. Anonymkode: 56b37...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwerty123 Skrevet 16. januar 2016 #2 Del Skrevet 16. januar 2016 Kollar på Simpsons,äter chips,dricker cola och surfar lite 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Del Skrevet 16. januar 2016 Sitter og ser once upon a time mens jeg gjør litt matte Etterpå skal jeg vel lage litt mat til meg og samboeren, også skal vi vel se litt serie mens vi spiser. Anonymkode: 5f904...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. januar 2016 #4 Del Skrevet 16. januar 2016 Har planlagt sommerferien vår, nå skal jeg se film. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smookiekins Skrevet 16. januar 2016 #5 Del Skrevet 16. januar 2016 Ser også på Once Upon A Time skal lage meg litt mat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 16. januar 2016 #6 Del Skrevet 16. januar 2016 3 minutter siden, Yvonne skrev: Har planlagt sommerferien vår, nå skal jeg se film. Mvh Yvonne Høres hyggelig ut! Hvor går turen i sommer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 16. januar 2016 #7 Del Skrevet 16. januar 2016 Sitter/ligger i sofaen og ser Keeping up with the Kardashians mens jeg drikker brus og spiser godteri og potetgull I andre enden av sofaen sitter min samboer og spiller nettpoker, samtidig som han masserer føttene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. januar 2016 #8 Del Skrevet 16. januar 2016 4 minutter siden, Blåklokke skrev: Høres hyggelig ut! Hvor går turen i sommer? To uker ved den den engelske riviera, nærmeste bestemt Torquay. Blir to netter i London også. Gleder oss veldig! Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar 2016 #9 Del Skrevet 16. januar 2016 Koser meg med musikk på øretelefoner og surfer på måfå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 16. januar 2016 #10 Del Skrevet 16. januar 2016 Hatt besøk av tre venninner, møtt ei annen venninne med barn men nå skal jeg bare slappe av og snart sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egiett Skrevet 16. januar 2016 #11 Del Skrevet 16. januar 2016 Akkurat sett The Vow, spist pizza, sjokolade og mango Har huset for meg selv i kveld, så deilig! Mulig jeg tar kvelden tidlig, ev. leser Harry Potter til langt på natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
infectedsopp Skrevet 16. januar 2016 #12 Del Skrevet 16. januar 2016 Jeg og samboer koser oss med serie, pils og Twix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 16. januar 2016 #13 Del Skrevet 16. januar 2016 Drikker meg kanakas på rødvin og promper i meg sjokolade samtidlig som jeg forsøker sakte men sikkert å skape borgerkrig inne på KG forumet.. - og hører på musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 16. januar 2016 #14 Del Skrevet 16. januar 2016 13 minutter siden, Yvonne skrev: To uker ved den den engelske riviera, nærmeste bestemt Torquay. Blir to netter i London også. Gleder oss veldig! Mvh Yvonne Så herlig! Er uhelbredelig anglofil:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lifjell2015 Skrevet 16. januar 2016 #15 Del Skrevet 16. januar 2016 Lytte på musikk mens jeg leser " when good people have affairs" bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoody Skrevet 16. januar 2016 #16 Del Skrevet 16. januar 2016 Har gjort Yoga, spist god kveldsmat og slapper av med en blanding av New Girl og musikkvideoer.. Anbefale og sette på shake it off og shake it litt off for å få opp humøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 16. januar 2016 #17 Del Skrevet 16. januar 2016 Koser meg med litt anglofil nostalgi: "Foyle's War" på VOX (tror vi kjenner de episodene som "Inspektør Foyle" her hjemme - men dobbeltbunnen i originaltittelen forteller så mye mer). Ellers har jeg kost meg med litt pizza og en øl i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 16. januar 2016 #18 Del Skrevet 16. januar 2016 Rydder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiorella Skrevet 16. januar 2016 #19 Del Skrevet 16. januar 2016 Kom akkurat fra jobb, lagt meg for å se om jeg får sove litt før jobb igjen.. god lørdag 😚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. januar 2016 #20 Del Skrevet 16. januar 2016 22 minutter siden, Blåklokke skrev: Så herlig! Er uhelbredelig anglofil:) Samme her! 3 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Koser meg med litt anglofil nostalgi: "Foyle's War" på VOX (tror vi kjenner de episodene som "Inspektør Foyle" her hjemme - men dobbeltbunnen i originaltittelen forteller så mye mer). Ellers har jeg kost meg med litt pizza og en øl i kveld Ah, har hele Foyle's War på dvd. Elsker britiske serier. Mvh Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå