AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #41 Del Skrevet 17. januar 2016 Personlig syns jeg du gikk altfor langt med å lese private meldinger på facebooken hans ja!!! Anonymkode: 78dd9...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #42 Del Skrevet 17. januar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er du som nevner fyllekjøring i fem meter (hvem fyllekjører så kort?). Jeg presenterer mine prinsipper. Jeg er konsekvent. Sånn er det bare. En hard lærepenge, hva skulle det være? Anonymkode: c5aaf...1e3 Jeg vet om en som gjorde nettopp det. Han flyttet en bil etter han hadde drukke og ble tatt av politiet. Anonymkode: caa1e...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #43 Del Skrevet 17. januar 2016 Hva slags stoffer er det snakk om? Anonymkode: caa1e...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #44 Del Skrevet 17. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet om en som gjorde nettopp det. Han flyttet en bil etter han hadde drukke og ble tatt av politiet. Anonymkode: caa1e...f11 Bra at han ble tatt. Anonymkode: c5aaf...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå