Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde EL slim og 3-4 dager etter EL hadde jeg rosa på papiret og bindet sluttet like etter. Men de siste dagene sliter jeg med oppkast/kvalme, murringer/mensensmerter, skikkelig ømme og vonde bryster og området rundt brystvorte har blitt så stor. Eller det har blitt merkbart større og fått mørk ring rundt.  Men har hatt murringer så jeg har gått fram og tilbake på do fordi jeg trodde mensen kom. Disse murringene kommer og går hele tiden. Skulle gå på do da jeg hadde litt mer murringer.. da hadde jeg fått slim (BEKLAGER DETALJER) så jeg stakk fingeren inn og hadde blankt med masse hvit slim. Jeg ble så skuffet. Fordi jeg er så redd for at mensen skal komme. 😢

Kan man få hvit slim 5 dager før mensen selvom man er gravid? Aldri tenkt over at jeg har slim da..også fant jeg ikke mye, men bare at ho fikk positiv test og var gravid. 

Blir så nervøs. 

Anonymkode: b08a6...7c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS. . Sliter også mye med luft. Klarer ikke å kontrollere det til tider. 🙈 jeg er ikke kjent med åssen livmortoppen er. Men jeg vet ikke om den er lukket eller åpen. Men den satt helt mot venstre og var hard. Eller noe jeg kan tenke meg er hard. Men jeg vet ikke hvor den skal sitte eller hva jeg skal kjenne etter.. 🙈 

Ts 

Anonymkode: b08a6...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...