Gå til innhold

dele fantasier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Deler du fantasiene dine med din kjære?

Hva slags fantasier har du/har du delt?

Anonymkode: 6fe53...900

Videoannonse
Annonse
Gjest Andrea93
Skrevet

Ja, ellers kan jeg jo ikke håpe på å oppfylle dem :-) For meg er de alle BDSM-orienterte. 

Skrevet

Selvfølgelig. Realiserer ganske mange av dem òg.

Skrevet

Helt klart. Deler alt. Hvis ikke blir de jo ikke satt ut i livet :)

....bare så synd at jeg er singel for øyeblikket :P

Skrevet

Deler alt og håper på det beste 😂

• Liker 2
Gjest Fox Mulder
Skrevet
7 timer siden, Andrea93 skrev:

For meg er de alle BDSM-orienterte. 

:rodmer:

Skrevet
5 timer siden, Fox Mulder skrev:

:rodmer:

Ro deg ned. Hun har kjæreste. 

Anonymkode: af493...dda

Gjest Fox Mulder
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ro deg ned. Hun har kjæreste. 

Anonymkode: af493...dda

Ro deg ned. Var ikke akkurat et hint eller noe.

Endret av Fox Mulder
Skrevet

Ja, mine fantasier går mer på klær etc jeg tenner på mer enn andre og er ganske uskyldig. Har stort sett fått aksept for det med de jeg har vært sammen med.

Anonymkode: d5100...0b3

Skrevet

Ja, utenom de fantasiene som omhandler flere personer enn oss to. Gidder ikke å fortelle da jeg vet han ikke er interessert i å dele meg med flere andre menn. Liker å være submissive, så mine fantasier handler mest om det.

Skrevet

Ja, deler de fleste fantasier, kinks etc med partner - gjerne før vi har sex første gang også. Mest fordi de er såpass viktige for meg i et forhold at det er dødfødt å forsøke å få noe til å fungere om ikke vi har samme kinks. Nytter ikke med en som "vil prøve" for meg heller, det må være sånn at han tenner på det fra før, og ikke bare gjør det for min del. 

Skrevet

Føles kanskje litt nytteløst her :dry: Da vi feks aldri har hatt sex verken på eller etter fest. Det er vel forsåvidt noe vi har diskutert tidligere at vi har ikke noe behov for å bli sett av andre og kan derfor gjøre slikt hjemme, og som oftes når vi har kommet hjem fra fest så er vi enten for slitne eller alkoholiserte til å ville noe annet enn å sove. Etter å ha lest x-antall historier om folk som har sex på fest, har jeg begynt å fantasere om dette. Tenk å kunne gå rundt å pirre hverandre, gitt blikk, hvisket dirty i ørene på hverandre, koset og klemt og den slags. Trenger ikke nødvendigvis være at vi må pule på festen, men kanskje vi kunne ha kåtet hverandre opp på en diskre måte. Sånn at vi nesten ikke klarer å vente med å komme oss hjem, for så hatt heftig sex når vi kom hjem. Jeg hadde heller ikke hatt noe i mot å sugd min kjære eller blitt slikket litt enten på et toalet eller et annet sted. Savner vel litt spenningen, at det kunne skjedd noe foruten på soverommet. Prøvde å hinte litt om dette til min kjære og sa vel noe som at jeg hadde feks ikke blitt sur om han hadde dratt meg med innpå et rom og dratt opp skjørte og slikket meg litt..som et slags forspill til det som var i vente hjemme. Fikk vel et lunket svar om at man bedrev ikke med elskov på fest! :icon_frown: så sånn blir det vel med den saken. Det er vel en grunn for at det heter fantasi og alle blir vel ikke oppfylt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...