Gå til innhold

Hvis noen hadde gitt deg en superlike på Tinder ved en feil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du foretrukket at vedkommende fjernet matchen, eller at personen hadde skrevet "beklager, jeg mente å trykke på krysset, men bommet i farten".

Anonymkode: 7b367...b2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjernet!!!

Anonymkode: 74529...975

• Liker 4
Gjest cheshirecat
Skrevet

"Haha dette ble åpenlyst helt feil. Synes du er kjempeschtøgg og langt under min standard, så helt unødvendig å påpeke det åpenlyse i at jeg trykka feil. God helg". - noe sånt..? 

Skrevet

Fjernet den selvsagt. Eier du ikke sosiale antenner? 

Anonymkode: dd252...a43

• Liker 4
Gjest Cartman
Skrevet

Hadde bare skrevet "Det er ikke meg, men deg. Jeg likte deg, men nå gjør jeg det ikke lenger: Du var mine rose, så vakker og skjønn, men nå har du visnet. Det eneste som står igjen er tornene og de inntørka bladene."

Gjest Aucaman
Skrevet

Som med alle andre matcher: Bare å fjerne. Heldigvis er det og det de fleste gjør. Heller det enn at jeg skal få forhåpninger, bruke tid på å skrive og bli lettere nevrotisk når telefonen dirrer.

Gjest cheshirecat
Skrevet (endret)

Hva med å skrive en lang avhandling om hele din livshistorie som til slutt koker ned til at det er din sosiale amputasjon i livet som gjør at du enda ikke har klart å forplikte deg til noen og dermed er avhengig av å bruke apper som Tinder, selv om du ikke er helt kompetent til å operere dem riktig.. Alternativ to er at du kan si vedkommende ved første øyekast minnet deg om noen men så kom du på at det var Fritzl med med torturkjelleren sin, og at selv om du i svake øyeblikk tenner på dette vet du at det egentlig ikke er liv laga. Uansett er utfallet at vedkommende priser seg lykkelig for at du ikke er spesielt interessert alikevel, da han åpenlyst har sluppet unna klørne til et helt forkvaklet og ødelagt menneske. Win-win.. 

Endret av cheshirecat
Skrevet

En feil superlike skjer alt for ofte. Mobilen min er så sensitiv, så trykker en litt kjapt, kommer det en uten at jeg mener det. Da fjerner jeg bare. Unødvendig å si noe også, da gnir en det bare inn.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fjernet den selvsagt. Eier du ikke sosiale antenner? 

Hva om personen er en du kjenner, og som du har mistenkt at liker deg, og som så skriver Hei:), muligens i håp om at jeg faktisk mente å gi den superliken?

Anonymkode: 1649a...e34

• Liker 1
Skrevet

Nå har hun skrevet til meg, ja. Uff, uff, skal jeg bare skrive at det var en spøk? Eller at jeg trykket feil? Eller bare fjerne? Hva om jeg møter på henne? Argh, man bør kunne angre på likes/superlikes, selv på gratisversjonen!

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har hun skrevet til meg, ja. Uff, uff, skal jeg bare skrive at det var en spøk? Eller at jeg trykket feil? Eller bare fjerne? Hva om jeg møter på henne? Argh, man bør kunne angre på likes/superlikes, selv på gratisversjonen!

Du har da hatt lang tid på å fjerne henne. Dette er selvlagde problemer, og den personen det går utover er jenta du matchet med. Fryktelig usympatisk. 

Jeg har også vanskeligheter med å tro på at du feilaktig trykket superlike på en som du kjenner og som du mistenker liker deg. Det virker mer som om du ville ha en bekreftelse på at hun liker deg og at du leker med følelsene hennes. Vær ærlig og skriv at du er en drittsekk. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har da hatt lang tid på å fjerne henne. Dette er selvlagde problemer, og den personen det går utover er jenta du matchet med. Fryktelig usympatisk. 

Jeg har også vanskeligheter med å tro på at du feilaktig trykket superlike på en som du kjenner og som du mistenker liker deg. Det virker mer som om du ville ha en bekreftelse på at hun liker deg og at du leker med følelsene hennes. Vær ærlig og skriv at du er en drittsekk. 

Jeg trykket superlike og noen timer senere kom beskjeden om match opp. Det var umulig for meg å trekke tilbake superliken, så hadde vel ikke vært så kjekt for henne om jeg hadde fjernet henne med en gang. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er vel ikke en drittsekk bare fordi jeg trykket feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...