AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Jeg har vært giver i Røde Kors i flere år, men har nå bestemt meg for å gi til noen andre isteden. Jeg stoppet betalingen i nettbanken, og tenkte det var nok, men nå har jeg fått regning i postkassen med forfallsdato... Vet noen hvordan jeg melder meg ut?? Anonymkode: 6d727...486
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 2 timer siden, Astrum skrev: ...Kontakter dem? Nemlig! På rodekors.no er det både e-post og telefonnummer, det er bare å ta kontakt og be dem stoppe trekket. Koster deg to minutter og er greiest både for deg og dem. Nå vet jeg ikke akkurat hvordan det er i Røde Kors, men jeg jobber i en medlemsorganisasjon selv, og der vil en manglende innbetaling føre til papirfaktura i posten og nytt trekk neste måned, fram til man blir kastet ut for mislighold (vi har ikke inkasso eller slikt, men melder ut etter x antall måneder uten innbetaling). Å melde ut bare fordi en betaling mangler gjør vi selvfølgelig ikke, det kan være mange grunner til at en betaling ikke går igjennom. Men det er forbausende mange som tror at det ikke er nødvendig å melde fra, så du er ikke alene TS. Anonymkode: 42aa1...76b 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Man sier vanligvis opp avtaler enten det er fast giver tilRøde kors eller det er et strøm eller telefonabbonement. Det er aldri tilstrekkelig å bare slutte å betale, da vil regninger gå til inkasso og vokse seg til monsterregninger! Anonymkode: c3f76...954 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå