AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Høres kanskje dumt ut.... men jeg lurer altså på hvordan man spiller lotto. Har aldri spilt før, men har lyst til å begynne. Hva er best å spille av lotto og V75? Vet også det finnes flere andre. Hører folk sier de leverer 7 ukers. Kan man spille for bare en helg? Og hvor gjør man det? På kiosker og butikker? Håper noen vil forklare litt om dette Anonymkode: 279ca...af4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Hei! Jeg jobber i Narvesen, så hos meg er det mange som leverer lotto! Det første du må gjøre er å lage deg et spillekort, noe du kan gjøre på de fleste plassene hvor man kan levere tipping, altså narvesen, matbutikker osv.. Om du ikke har spilt lotto eller V75 før, er nok lotto det enkleste, da det ofte er lurt å ha litt peiling på hestespill når du skal spille V75! Du kan velge mellom 1, 5 eller 10 uker på lotto, hvor 1 uke vil si en lørdag eller onsdagslotto. Du kan velge selv om du vil fylle ut egne tall på en kupong, eller om du vil kjøre lynspill. Når du kjører lynspill sier du bare at du skal ha en lotto, så lager datamaskinen en lottokupong til deg! Bare si fra om det er mer du lurer på! :-) Anonymkode: 64ebb...922 1
Gjest Mythic Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Du kan legge inn Norsk Tipping sin app på telefonen din. Da kan du tippe alle slags spill fra Norsk Tipping på den. Kjempeenkelt og veldig praktisk å kunne legge inn en kupong akkurat når det passer deg.
Kjetil E Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Den 16.1.2016 at 16.46, AnonymBruker skrev: Høres kanskje dumt ut.... men jeg lurer altså på hvordan man spiller lotto. Har aldri spilt før, men har lyst til å begynne. Hva er best å spille av lotto og V75? Vet også det finnes flere andre. Hører folk sier de leverer 7 ukers. Kan man spille for bare en helg? Og hvor gjør man det? På kiosker og butikker? Håper noen vil forklare litt om dette Anonymkode: 279ca...af4 En ting å tenke på, du kan rett nok ikke øke sjansen for å få toppgevinsten. Men hvis du spiller Vikinglotto kan du definitivt øke sjansen på å være eneste med full pott hvis du for utifra hvilke tall du velger. Årsak, Vikinglotto har 48 tall, veldig mange velger bursdager som sine tall. Dermed er det langt større sjanse for å være alene hvis din rekke består av tall fra 32 til 48 enn hvis den består av tall fra 1 til 31. Rekken 1 til 6/7 er forøvrig den desidert mest spilte rekken.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 Hva er viking lotto kontra vanlig lotto? Anonymkode: 48950...05e 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 Takk for forklarende svar jeg lurer også på hva vikinglotto kontra vanlig lotto er? Anonymkode: 279ca...af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå