Gå til innhold

Den nye fifty shades?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har møtt en jente på tinder, og vi har snakket masse både telefon og meldinger. Av hennes personlige grunner (som jeg forstår veldig godt) har vi ikke treffes enda, men har planer om det snart! Jeg kommer ikke til å ha sex på første treff siden jeg liker denne jenta og vill ha noe serriløst med henne. Derfor tenker jeg det er lurt å vente et par ganger. 

Saken er den at hun har vært helt åpen om at hun tenner på en gutt som tar kontrollen i senga. Og den typen er jeg absolutt ikke, men vill veldig gjerne gjøre det for ho. Ho så på fifty shades of grey her om dagen, og sa at ho ønsket at gutten skulle være sånn. Faen tenkte jeg, da jeg har hørt at han tar kontrollen over jenta? Tips..? 

Vi er begge 21 år

Anonymkode: f2f36...7af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger ikke å være så avansert, bare at du vet hva du vil, men her er noe:

-Klaps hene på rumpen
-Hold fast hendene hennes slik at hun ikke kan ta på seg selv eller deg under forspillet
-Bind foran øynene
-Kle av henne og be henne ta på seg selv så du kan se hva hun liker. 
-Ta henne bakfra. 

Anonymkode: f5b14...b52

Skrevet

Tror hun merker det med en gang om du ikke er den typen.. Man må like det selv og vite hva man driver med..

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at jeg hadde droppet hele jenta og ikke møtt henne, siden det allerede er så store forskjeller på deres sexfantasier og preferanser. 

Skrevet

Det er nok ikke for alle å gi på den måten, 

Det ligger litt i å gjøre pek mot partneren fordi en synes det er kjekt, også fordi partneren liker det. Kansje i det daglige pønske ut ting som du og partneren vil like, og gjennomføre når det passer seg. Lek og inlevelse er viktig. Noen ganger kan en jo finne på ting som ikke faller ismak hos partneren, men det må en jo tåle. Noen ganger blir det komisk men slik er det.

Synes det bør funke at hun viser deg litt, faktisk gjør ting med deg som hun ønsker du skal gjøre med deg.

Bruk kombinasjoner av momenter, så kan du bytte litt på hva du gjør fra gang til gang.

Sett handjern mellom dere og se fifty sammen, bli enige hva som skal til før dere kan skilles av, (4 timer / en som sovner/ annet)

Sett henne fast i sengen eller & og sett noe over hennes øyer  og forsyn deg, lek og kos deg,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...