FrkPedersen Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Heisann! Jeg og samboeren min har begynt å tenke på ferie nå til sommeren, men sliter veldig med hvor vi skal dra. Vil gjerne en plass med lyst og klart vann med muligheter til dykking, snorkling etc, og helst ikke stappfullt av turister. Vi har vært en del i Hellas, Spania og Tyrkia osv, de vanlige plassene, men kunne godt tenke oss en litt mer eksotisk plass i år kanskje. Når det er sagt har vi bare vært på de mest turistfyllte plassene i Hellas/Spania, så vi er åpne for alt, men vil helst oppleve noe nytt. Det vi har sett på er bla. Thailand, Mexico og lignende, vil veldig gjerne ha hvit strand og krystallhvitt vann, eller om noen vet om leilighetskompleks med egne basseng i fine områder? Tusen takk på forhånd:-)
caroprins Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Om sommeren vil jeg gå for Aruba da der er stabilt fint vær året rundt om karibien er aktuelt. I Europa så er Sardinia en vakker øy med noen flotte strender og klart vann.
FrkPedersen Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2016 19 minutter siden, caroprins skrev: Om sommeren vil jeg gå for Aruba da der er stabilt fint vær året rundt om karibien er aktuelt. I Europa så er Sardinia en vakker øy med noen flotte strender og klart vann. Tusen takk for svar!! Dette skal vi absolutt sjekke ut:-)
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Karibien har i hvertfall fine strender og klart vann Anonymkode: 0e74a...3e8
Cleopatra. Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 Ville valgt Thailand; kjempefint og kjempebillig
FrkPedersen Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2016 2 minutter siden, Fireball skrev: Ville valgt Thailand; kjempefint og kjempebillig Har du noen tips til hvor i Thailand?
FrkPedersen Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Karibien har i hvertfall fine strender og klart vann Anonymkode: 0e74a...3e8 Tusen takk for tips Har sett en del på karibien, men der er jo uendelig mange fine plasser! Ikke lett å velge
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #8 Skrevet 17. januar 2016 19 timer siden, FrkPedersen skrev: Har du noen tips til hvor i Thailand? Er det ikke vinter /kaldere i Thailiand om sommeren? Anonymkode: 5e0b7...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå